andre grunde end pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

aarhusmor

Jeg har en genfejl på 2 kromosomer. Herudover mangler jeg mannanbindende lektin. Jeg kan godt blive gravid - faktisk bliver jeg det tit. Men jeg mister fosteret inden uge 8 fordi kroppen afviser fosteret uanset om det er rask eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Omkring 40% af alle med endomentriose har problemer med at få børn. Jeg har fx. cyster på æggeleder og æggestokke
Men du har ret i at i de fleste tilfælde er menstruationen det største problem

jamen jeg har nogle milde symptomer på det, men tænker at jeg har haft en spiral og er i den andledning blevet scannet indvendt flere gange og så burde de vel have opdaget det hvis der var cyster, eller kan man ikke se det på den slags scanninger?

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg har en genfejl på 2 kromosomer. Herudover mangler jeg mannanbindende lektin. Jeg kan godt blive gravid - faktisk bliver jeg det tit. Men jeg mister fosteret inden uge 8 fordi kroppen afviser fosteret uanset om det er rask eller ej

hold da op det må være hårdt at gennemleve  kan man gøre noget ved det?

Anmeld

2. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

jamen jeg har nogle milde symptomer på det, men tænker at jeg har haft en spiral og er i den andledning blevet scannet indvendt flere gange og så burde de vel have opdaget det hvis der var cyster, eller kan man ikke se det på den slags scanninger?

Jeg ved ikke hvad for en slags scanning man får i forbindelse med spiral men cysterne kan ses på en scanning

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad for en slags scanning man får i forbindelse med spiral men cysterne kan ses på en scanning

det er en ultralydsscanning indvendigt man får ved spiral  hvilken scanning får man når man skal have endomentriose tjekket ?

Anmeld

2. november 2013

Anonym skriver:

det er en ultralydsscanning indvendigt man får ved spiral  hvilken scanning får man når man skal have endomentriose tjekket ?

Lyder til, at være det samme men måske har de ikke kigget efter det

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

det kan du have ret, tænkte bare hvis de var store overser man dem vel ikke? men de behøver jo ikke at være store, for at skabe problemer

Anmeld

2. november 2013

Anonym trådstarter

det kan du have ret, tænkte bare hvis de var store overser man dem vel ikke? men de behøver jo ikke at være store, for at skabe problemer

Anmeld

2. november 2013

Anonym skriver:

Nej altså de kan være på størrelse med et knappenålshovede og så selvfølgelig større

Anmeld

2. november 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

hold da op det må være hårdt at gennemleve  kan man gøre noget ved det?

Der er en forsker der har et forsøg kørende. Vi har fået et barn og det var et mirakel uden hjælp. Nu har vi givet op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.