Overraskelse fortalt af en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

Kløver

Kan følge jer skete for mig med den første så må hurtigt fortælle de nærmeste inden de fik beskeden sf omveje eller facebook. Vi lærte til næste gang at sige, det må ikke komme videre endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

Stumpen

Eliza skriver:

Det har vi faktisk li været ude for og..... Jeg var flad af grin, for det var sku lidt for komisk.

Jeg arbejder i en børnehave, og både min svigerinde og svigerfar arbejder på samme kostskole her i byen.
Arbejde, mine veninder og min familie, havde fået myheden for længst
Kæresten har dog trukket den med hans. Han mente ik li han kunne finde den rigtige lejlighed til afsløringenen.
Vi var dog nået frem til, at hans søsters fødselsdag på onsdag var der nyheden skylle falde.

Vi har de sidste 14 dage haft en pige i praktik, fra den skole de arbejder på.
Igår ringer svigerinden og spørger om vi skulle ha en mere?
Det viser sig at denne pige havde sagt (mens svigerinde og svigerfar begge var tilstede)
"Jeg passer jo Malthe oppe i vuggestuen (vores søn) og han skal være storebror"
Svigerinden havde mistænkt det for et par uger siden, da hun sys jeg havde fået lidt mave på.... Svigerfar så dog ca sådan ud
Og var helt mundlam.
Måske ik sådan vi li havde tænkt. Men jeg sys sku alligevel det var kæmpe komisk
Er 17+6 så det var alligevel ved at været svært at holde hemmeligt med dunken

Synes I det er okay at smide så dejlig en nyhed til en andens fødselsdag og på den måde tage opmærksomheden? 

Til TS jeg kan godt forstå at du synes det er en irriterende ting, men nogen mennesker har bare ikke det der filter der fortæller dem at hov det kunne godt være at x & x gerne selv vil fortælle det

Anmeld

2. november 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Uanset om den der er gravid siger til mig at jeg gerne må sige det videre eller ej så kunne jeg aldrig drømme om at sige det til andre. Synes det er den gravide der skal meddele det og ikke andre. Jeg vil ikke gå og "sladre" om andre. 

Anmeld

2. november 2013

Eliza

Stumpen skriver:

Synes I det er okay at smide så dejlig en nyhed til en andens fødselsdag og på den måde tage opmærksomheden? 

Til TS jeg kan godt forstå at du synes det er en irriterende ting, men nogen mennesker har bare ikke det der filter der fortæller dem at hov det kunne godt være at x & x gerne selv vil fortælle det

Jep det sys vi.
Det er helt nede på jorden fødselsdag. Kvinden bliver 42, og det er bare os og svigerfar der kommer til aftensmad på en alm hverdag, så det er ikke en kæmpe "let me shine" fest.
Og at der kommer en mere i familien er ikke noget som ville ta noget fra nogen (det er mandens nr 4).
Jeg kender vores familie, og det ville bestemt ikke være noget med at hun ville føle hendes dag var taget fra hende.

Anmeld

2. november 2013

Eliza

Dog vil jeg tilføje, at selvom vi ikke er så højtidelige, kan jeg sagtens sætte mig ind i at t's er bitter.
Vi er alle forskellige, og hvis man gerne selv vil sige det, skal man da ha lov til det (bare husk at sige det til dem man siger nyheden til)

Anmeld

2. november 2013

Stumpen

Jep det sys vi.
Det er helt nede på jorden fødselsdag. Kvinden bliver 42, og det er bare os og svigerfar der kommer til aftensmad på en alm hverdag, så det er ikke en kæmpe "let me shine" fest.
Og at der kommer en mere i familien er ikke noget som ville ta noget fra nogen (det er mandens nr 4).
Jeg kender vores familie, og det ville bestemt ikke være noget med at hun ville føle hendes dag var taget fra hende.

Fair nok - spurgte bare  Tror jeg kunne udpege flere i min familie som ville blive lidt stødte over det 

Anmeld

2. november 2013

Benjamins'mor

Rikke vuholm skriver:

Hej.

hvis nu at nogen fra din familie fortæller lystigt rundt til folk om at jeg venter mig barn nr 2 og jeg ikke selv fik muligheden, hvad ville i så sige eller gøre?

blev bare så skuffet og ked af det og det gjorde min kæreste også

Ville blive sur og skuffet!

Nu har jeg ikke oplevet familiemedlemmer gøre det, men min kæreste gik lystigt og sagde det bag min ryg på trods af vi aftalte at vente til NF. Blev stik tosset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.