Overraskelse fortalt af en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
16 svar
10 synes godt om
2. november 2013

Rikke vuholm

Hej.

hvis nu at nogen fra din familie fortæller lystigt rundt til folk om at jeg venter mig barn nr 2 og jeg ikke selv fik muligheden, hvad ville i så sige eller gøre?

blev bare så skuffet og ked af det og det gjorde min kæreste også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det kommer an på om du huskede at fortælle at det ikke er offentliggjort endnu og du selv vil sige det, så de derfor skal holde det for sig selv.

Anmeld

2. november 2013

Rikke vuholm

Troede bare at man spurgte om det måtte blive sagt videre.  Det er jo vores ting og ikke hendes

Anmeld

2. november 2013

Zelinasmor

Hvis ikke i har sagt at det ikke skal siges videre så synes jeg ikke de har gjort noget galt.  

Anmeld

2. november 2013

CroQuis

Zelinasmor skriver:

Hvis ikke i har sagt at det ikke skal siges videre så synes jeg ikke de har gjort noget galt.  

Ja enig, med dig...

For ellers kan hun jo ikke vide at i (ts) ikke selv har/vil offentliggjort det 

Anmeld

2. november 2013

Eliza

Det har vi faktisk li været ude for og..... Jeg var flad af grin, for det var sku lidt for komisk.

Jeg arbejder i en børnehave, og både min svigerinde og svigerfar arbejder på samme kostskole her i byen.
Arbejde, mine veninder og min familie, havde fået myheden for længst
Kæresten har dog trukket den med hans. Han mente ik li han kunne finde den rigtige lejlighed til afsløringenen.
Vi var dog nået frem til, at hans søsters fødselsdag på onsdag var der nyheden skylle falde.

Vi har de sidste 14 dage haft en pige i praktik, fra den skole de arbejder på.
Igår ringer svigerinden og spørger om vi skulle ha en mere?
Det viser sig at denne pige havde sagt (mens svigerinde og svigerfar begge var tilstede)
"Jeg passer jo Malthe oppe i vuggestuen (vores søn) og han skal være storebror"
Svigerinden havde mistænkt det for et par uger siden, da hun sys jeg havde fået lidt mave på.... Svigerfar så dog ca sådan ud
Og var helt mundlam.
Måske ik sådan vi li havde tænkt. Men jeg sys sku alligevel det var kæmpe komisk
Er 17+6 så det var alligevel ved at været svært at holde hemmeligt med dunken

Anmeld

2. november 2013

mrhl

Rikke vuholm skriver:

Hej.

hvis nu at nogen fra din familie fortæller lystigt rundt til folk om at jeg venter mig barn nr 2 og jeg ikke selv fik muligheden, hvad ville i så sige eller gøre?

blev bare så skuffet og ked af det og det gjorde min kæreste også

Altså jeg tror altid jeg ville spørge om jeg måtte sige det videre inden jeg bare brægede op om det. Men på den anden side burde du nok have sagt det var hemmeligt, så der ikke var nogen tvivl :-)

Her gættede min svigerfar jeg var gravid, og uden at spørge om jeg overhovedet var gravid, fortalte han det til den øvrige familie! Jeg havde været igennem en spontan abort og ville derfor ferne have haft det hemmeligt bare lidt længere!

Men de fleste der kommer til at sladre gør det jo trods alt af kærlighed og glæde, og ikke for at være ond.

Anmeld

2. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer godt nok meget an på om i havde understreget at hun ik måtte sige det vidre, da det var hemmeligt. 

Har i ik sagt at det er en hemmelighed, har hun ik gjort noget forkert!! Vh stine

Anmeld

2. november 2013

Carina:-)

Vær du glad for at der er nogen der er glade på jeres vegne og synes de vil fortælle det.

Det er nemlig ikke en selvfølge skal jeg hilse og sige 

Desuden hvis du ikke har sagt til folk at det er tys tys ,kan du ikke regne med at folk automatisk ved det er en hemmelighed.

Anmeld

2. november 2013

Rikke vuholm

Nej det var ikke en hemmelighed men syntes bare at det er os der skal overbringe nyheden og ikke andre.  Syntes næsten det er flovt at andre skal komme hen og sige tillykke uden at vide hvad der er blevet sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.