Er murren i maven lig med negativ test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Mother-love

Jeg var ret overbevist om at jeg fik min mens pga denne murren. Men nej jeg var gravid og har en datter på 2,5 år nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

SabinaMortensen

Lillemy skriver:

Ja- den har sikkert været oppe at vende før... Men jeg er igang med 2. Ins. Forsøg og skal teste på søndag... Men allerede i går begyndte jeg at få murren i maven som om mens er på vej. Er der nogle som har haft det sådan - altså akkurat som smerterne før mens, og alligevel testet positiv? På forhånd mange tak for hjælpen :-)

Jeg går også selv og venter på testdag! (dumme og lange ventetid)

Jeg har også igennem de sidste 3 dage ca haft nogen smerter i underlivet - dog ikke helt som det plejer.. Det plejer at spænde, men denne gang niver det.. Og så har jeg en ustyrlig halsbrand efter kl. 16!!!

Anmeld

31. oktober 2013

tarkoflen

Som jeg også skrev i maja84's tråd, så gav begyndende menssmerter og muren i maven mig lille Thea på 6 måneder, så det behøver bestemt ikke være et dårligt tegn

Held og lykke på søndag, jeg

Anmeld

31. oktober 2013

Lillemy

isabellasmor skriver:

Jeg har det på samme måde (med mens murren idag) og jeg har test dag på mandag... Jeg håber vi begge får en positiv test denne mdr 

Håber jeg også :-) er du også blevet insemineret?

Anmeld

31. oktober 2013

isabellasmor

Lillemy skriver:

Håber jeg også :-) er du også blevet insemineret?

Nej jeg tager pergotime og ovitrelle. Men vi begynder ins. Til december/januar hvis jeg ikke er blevet gravid inden . Så  Meeen jeg tror ikke den er der denne omgang desværre..

Anmeld

1. november 2013

CroQuis

Ja disse "menssmerter" havde jeg op til testdag, og testede positivt 

Anmeld

1. november 2013

l.kjoeller

Lillemy skriver:

Ja- den har sikkert været oppe at vende før... Men jeg er igang med 2. Ins. Forsøg og skal teste på søndag... Men allerede i går begyndte jeg at få murren i maven som om mens er på vej. Er der nogle som har haft det sådan - altså akkurat som smerterne før mens, og alligevel testet positiv? På forhånd mange tak for hjælpen :-)

nej bestemt ikke. jeg havde det og var gravid 

Anmeld

1. november 2013

Lillemy

hmm nu havde jeg lige overbevist mig selv om, at murren i maven var okay... men vågnede så i nat badet i sved... og det gør jeg altid før mens. Så der blev håbet lige lidt mindre :-(

Anmeld

3. november 2013

Lillemy

Der kom ingen positiv test :-( Det var 2. ins. forsøg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.