Lillemy skriver:
Ja- den har sikkert været oppe at vende før... Men jeg er igang med 2. Ins. Forsøg og skal teste på søndag... Men allerede i går begyndte jeg at få murren i maven som om mens er på vej. Er der nogle som har haft det sådan - altså akkurat som smerterne før mens, og alligevel testet positiv? På forhånd mange tak for hjælpen :-)
Ved mit første inseminerings forsøg fik jeg murren og mens smerter 5 dage før testdag og tre dage før testdag begyndte jeg at bløde og forsøget var mislykket.
Ved andet forsøg begyndte jeg igen at få murren og menssmerter 5 dage før testdag, så ja der gav jeg allerede op. Men så forsvandt "smerterne" lidt igen dagen efter og kom sådan lidt on and off. 3+5 kunne jeg ikke vente mere jeg var så skide træt af det for at sige det mildt og tænkte faktisk lidt at hvis jeg nu kunne bilde mit hovedet ind at jeg jo ikke var gravid ved at se en negativ test ja så ville blødningen komme og vi kunne komme videre. Så ja jeg tog en test 3+5 og blev altså noget overrasket da den viste to flotte streger

Så ja nu sidder jeg her med lidt over et døgn til termin og kan ihvertfald sige at murren i maven omkring testdag kan betyde ikke gravid, men i den grad også gravid

jeg krydser alt jeg kan for at den viser positiv på søndag

så kunne vi jo næsten aftale at jeg der er færdig med at være gravid og du så overtager
Anmeld