Er murren i maven lig med negativ test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.400 visninger
18 svar
2 synes godt om
31. oktober 2013

Lillemy

Ja- den har sikkert været oppe at vende før... Men jeg er igang med 2. Ins. Forsøg og skal teste på søndag... Men allerede i går begyndte jeg at få murren i maven som om mens er på vej. Er der nogle som har haft det sådan - altså akkurat som smerterne før mens, og alligevel testet positiv? På forhånd mange tak for hjælpen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

MMOGM

Lillemy skriver:

Ja- den har sikkert været oppe at vende før... Men jeg er igang med 2. Ins. Forsøg og skal teste på søndag... Men allerede i går begyndte jeg at få murren i maven som om mens er på vej. Er der nogle som har haft det sådan - altså akkurat som smerterne før mens, og alligevel testet positiv? På forhånd mange tak for hjælpen :-)

Testede 3+6 negativ test.

om aftenen fik jeg mens agtige smerter, og troede mens var på vej. Morgenen efter testede jeg igen, meget svagt positivt og ingen mens 

Så der er håb forude 

Anmeld

31. oktober 2013

Lillemy

Tak :-) så er der håb endnu. Det er bare som om, at når de der menssmerter begynder at dukke op, så er det svært at tro på. Fordi man er så vant til dem:-)

Anmeld

31. oktober 2013

MMOGM

Lillemy skriver:

Tak :-) så er der håb endnu. Det er bare som om, at når de der menssmerter begynder at dukke op, så er det svært at tro på. Fordi man er så vant til dem:-)

Jeg tænkte også "øv så var det ikke denne gang", men det var det så alligevel 

Det kan være ligamentsmerter.

krydser finger for dig 

Anmeld

31. oktober 2013

Lillemy

Mange tak :-)

Anmeld

31. oktober 2013

BigHope13

Lillemy skriver:

Ved mit første inseminerings forsøg fik jeg murren og mens smerter 5 dage før testdag og tre dage før testdag begyndte jeg at bløde og forsøget var mislykket.

Ved andet forsøg begyndte jeg igen at få murren og menssmerter 5 dage før testdag, så ja der gav jeg allerede op. Men så forsvandt "smerterne" lidt igen dagen efter og kom sådan lidt on and off. 3+5 kunne jeg ikke vente mere jeg var så skide træt af det for at sige det mildt og tænkte faktisk lidt at hvis jeg nu kunne bilde mit hovedet ind at jeg jo ikke var gravid ved at se en negativ test ja så ville blødningen komme og vi kunne komme videre. Så ja jeg tog en test 3+5 og blev altså noget overrasket da den viste to flotte streger

Så ja nu sidder jeg her med lidt over et døgn til termin og kan ihvertfald sige at murren i maven omkring testdag kan betyde ikke gravid, men i den grad også gravid

jeg krydser alt jeg kan for at den viser positiv på søndag
så kunne vi jo næsten aftale at jeg der er færdig med at være gravid og du så overtager

Anmeld

31. oktober 2013

isabellasmor

Lillemy skriver:

Jeg har det på samme måde (med mens murren idag) og jeg har test dag på mandag... Jeg håber vi begge får en positiv test denne mdr 

Anmeld

31. oktober 2013

Lillemy

det lyder som en rigtig god deal :-) og dejligt at høre, at du har oplevet begge dele! Jeg begyndte også at bløde før testsag i mit første forsøg, og tænkte, at det ku da ikke være rigtigt, at jeg ikke engang ku få lov at teste før den kom. Og da jeg så fik de irri smerter igen i denne omgang blev jeg bare så sur!!! Men nu må jeg lige håbe lidt endnu!!! 

Anmeld

31. oktober 2013

Kløver

Jeg har hørt om flere med murren i maven, øv hvor de symptomer kan snyde krydser for jer

Anmeld

31. oktober 2013

mogms

Jeg fik hvad jeg troede var mens d. 28/10, men det var bare en pletblødning, og der var over en uge til min mens.

Jeg tog en g-test og fik et meget tydelig positiv svar, fik en tid ved lægen, da jeg nervøs over pletblødningen, og jo den var helt sikker.

jeg er nu 3+5 og har haft en syg murren i underlivet, det er på en måde som mens-smerter også alligevel slet ikke. Det gør nemlig ikke ONDT som mine mens-smerte plejer at gøre.

Men jeg vil da også sige jeg samtidig er nervøs, for det er stadig tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.