har dummet mig og har nu en masse spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

foto på lærred

Der er jo altid dem der tester positiv senere, men realistisk set, vil jeg nok tro, at en negativ test på 14 dage efter oplæsning (hvis jeg læste rigtigt) nok betyder, at du ikke er gravid.

Rigtig meget held og lykke med projekt baby.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu, collagerne til julegaver skal bestilles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

tweety2060

Et forsigtigt ; noget nyt?

Anmeld

1. november 2013

DianaRJS

salix skriver:

ja jeg har dummet  mig, jeg skal ha bp på mandag og fik taget æg ud den 17 altså er i dag 14 dagen for æu præcis og jeg har været dum nok til at tage en g-test i dag og den var negativ 

men nu er det så jeg har brug for at høre om nogen af jer ander har taget en negativ test på 14 dagen for æu men alligevel været gavide ved bp??? 

og hvis jeg nu nok ikke er gravid hvor hurtigt ville vi kunne komme igang igen evt. med fryse æg??

nu er jeg godt nok blevet naturlig gravid....

MEN jeg testede først positiv 7+4 og der har ægget jo været befrugtet længe og været hvor det skulle være længe... + at det er med tvillinger.

så vil sige at det samme jo kan ske for jer selvom i får oplagt æg, for er jo forskelligt hvordan kroppen reagere på en graviditet

Anmeld

1. november 2013

salix

tweety2060 skriver:

Et forsigtigt ; noget nyt?

nej ikke så meget har det som om at mens er på vej men der sker ikke rigtig mere men tvivler på at jeg er blevet gravid i denne omgang... 

jeg snakkede med klinikken i dag og de sagde at jeg skulle gå en cyklus mere iden vi kunne forsøge med frys eller et nyt forsøg men er jeg heldig kan jeg lige nå det inden de lukker for tilmelding til julen... så nu ved jeg da lidt om hvordan det kommer til at se hvis BP er negativ på mandag

Anmeld

1. november 2013

salix

DianaRJS skriver:

nu er jeg godt nok blevet naturlig gravid....

MEN jeg testede først positiv 7+4 og der har ægget jo været befrugtet længe og været hvor det skulle være længe... + at det er med tvillinger.

så vil sige at det samme jo kan ske for jer selvom i får oplagt æg, for er jo forskelligt hvordan kroppen reagere på en graviditet

hold da op det lyder godt nok vildt ja det giver jo på en eller anden side håb så længe jeg ikke bløder...

Anmeld

1. november 2013

tarkoflen

Jeg har ikke turde teste før bp, men jeg vil sige, at der jo er en grund til, at de lægger bp der hvor de gør, så jeg ville ikke miste håbet før din mens kommer eller du får negativt svar... Og lidt mens smerter behøver ikke være en dårlig ting, det havde jeg også

Held og lykke.

Anmeld

2. november 2013

tweety2060

Kom lige til at tænke på din tråd igen...
Altså normalt tester man jo på 14-16 dagen... Men jeg har fået at vide at det er mere reelt på17-18dagen, da nogle kan være sløve startere...

Mht til fryse anbefaler de (hos os) at vente en cyklus pga æggestokkene har været på hårdt arbejde....
Pøj pøj

Anmeld

2. november 2013

salix

tweety2060 skriver:

Kom lige til at tænke på din tråd igen...
Altså normalt tester man jo på 14-16 dagen... Men jeg har fået at vide at det er mere reelt på17-18dagen, da nogle kan være sløve startere...

Mht til fryse anbefaler de (hos os) at vente en cyklus pga æggestokkene har været på hårdt arbejde....
Pøj pøj

takker jeg begyndet at bløde i går og snakkede med klinikken i går og de sagde at hvis jeg var heldig kunne jeg nå et fryse forsøg inden jul men jeg skulle som du skriver vente en cyklus så ja nu skal jeg bare blive færdig med at bløde og bp skal sige at mit homon tal er hvor det skal være så vi kan nå et fryse forsøg inden jul.... 

man skal jo virkelig huske at se frem i alt det her behandlings noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.