har dummet mig og har nu en masse spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
17 svar
5 synes godt om
31. oktober 2013

salix

ja jeg har dummet  mig, jeg skal ha bp på mandag og fik taget æg ud den 17 altså er i dag 14 dagen for æu præcis og jeg har været dum nok til at tage en g-test i dag og den var negativ 

men nu er det så jeg har brug for at høre om nogen af jer ander har taget en negativ test på 14 dagen for æu men alligevel været gavide ved bp??? 

og hvis jeg nu nok ikke er gravid hvor hurtigt ville vi kunne komme igang igen evt. med fryse æg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

salix

selt ikke nogen der har noget at sige.... kan det hjælpe noget at det var en vadmel jeg testet på???

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

salix skriver:

ja jeg har dummet  mig, jeg skal ha bp på mandag og fik taget æg ud den 17 altså er i dag 14 dagen for æu præcis og jeg har været dum nok til at tage en g-test i dag og den var negativ 

men nu er det så jeg har brug for at høre om nogen af jer ander har taget en negativ test på 14 dagen for æu men alligevel været gavide ved bp??? 

og hvis jeg nu nok ikke er gravid hvor hurtigt ville vi kunne komme igang igen evt. med fryse æg??

Desværre ikke

Men der er jo nogle der tester senere positivt.

Der er håb til det modsatte er bevist.

kram

Anmeld

31. oktober 2013

salix

esioul skriver:

Desværre ikke

Men der er jo nogle der tester senere positivt.

Der er håb til det modsatte er bevist.

kram

takker.... men fornemmer godt på stilheden at løbet nok er kørt

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

salix skriver:

takker.... men fornemmer godt på stilheden at løbet nok er kørt

Øv, det er bare ikke sjovt

Anmeld

31. oktober 2013

Sandratoft

salix skriver:

selt ikke nogen der har noget at sige.... kan det hjælpe noget at det var en vadmel jeg testet på???

Ville gerne have svaret dig, men aner ikke hvad æu og bp betyder. Er ny herinde, og skal lige have sat mig ind i alle de forkortelser i bruger 

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

salix skriver:

Der er stadig håb ;-) jeg testede negativ en søndag 5+4, og den var fuldstæbdig negativ.... Sender gemalen på øvelse mandag og skisme om jeg ik tester positiv inden jeg går i seng om mandagen... ( jeg havde teste flere gange i ugerne inden men det var alle negative.... )

Anmeld

31. oktober 2013

salix

Sandratoft skriver:

Ville gerne have svaret dig, men aner ikke hvad æu og bp betyder. Er ny herinde, og skal lige have sat mig ind i alle de forkortelser i bruger 

haha ja det er et helt nyt sprog man skal lære men ÆU = ægudtagning og BP= blodprøve

Anmeld

31. oktober 2013

**Ønskebabyen

salix skriver:

Jeg har aldrig testet før bp, af frygt for at få skuffelsen. Så kan ikke svare dig på om den kan nå at blive positiv,

Mht. fryseforsøg, vil jeg tro at I du næste gang du får din mens, kan melde dig til et fryseforsøg. Altså således du får en måneds (cyklus) pause. Alt medicinen skal nemlig lige være ude af din krop først.

Anmeld

31. oktober 2013

esioul

Sandratoft skriver:

ÆU= ædudtagning

BP= blodprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.