Hvilke farver består dit klædeskab af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

Nanna1985

Jeg har mange blandede farver i mit skab.. Grøn, blå, hvid, sort, lilla osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Betina88

Hos mig er det blandet .. Jeg ka' gå i hvad som helst i farver .. Jeg går slet ikk' op i , i en speciel farve .. Det gider jeg ikk' bruge min tid på ..

Anmeld

24. juli 2009

engel©

Stemte 'mest sort' ... Var lidt i tvivl om hvad jeg skulle stemme - jeg har nemlig KUN sort ...

Anmeld

24. juli 2009

sarahb

om sommeren er det lysefarver.. i år er det creme koral blå og brændt orange ..
om vinteren er det mine elskede sort og grå.. synes man kan lave så mange forskelige stile med de farver.. jeg skal ihvert tilfælde ud og købe lækre strik med store kraver i grå og sort.. mums.. og store tørklæder man trækker op som en hue også... og så arbejder jeg med sko og tasker så en lækker lædertaske i grå og et par fede støvler. mums...

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Farver!!!!   Det bliver for kedeligt, at gå rund i kun sort, grå, brun eller hvid. Jeg har ting i de der farver, men mest så nogle neutrale ting og tingene som kan holde i flere seasoner. Det er godt at have, for at kombinere med andre ting. Ellers elsker jeg rød, orange, grøn, turkis... Der er mange sjove farver. Så nogle sorte bukser og en turkis trøje synes jeg, at der ser godt ud. Eller nogle brune bukser eller nederdel og en røde bluse ser der også kanon godt ud. Så jeg har lidt af det hele og jeg elsker farver (med fornuft, self... jeg kunne ikke gå i en grøn trøje, orange bukser og en turkis jakke, hvis i forstå, hvad jeg mener )

Anmeld

24. juli 2009

oo

jeg tror jeg har alle farver i mit klædeskab, jeg eeeeeeeelsker farver, hvilket mit kære hjem også bærer præg af

Anmeld

24. juli 2009

oo

nåhjo, og så er jeg begyndt at gå i hvidt igen, fordi Søren syntes jeg så så yndig ud i hospitalsskjorten da jeg var indlagt i januar (støttestrømperne og mormor underbukserne der kunne trækkes helt op under armhulerne var så en anden sag, men nøj hvor var de behagelige )...jeg er bare ikke ret god til ikke at spilde

Anmeld

24. juli 2009

Balderson

Sort, grå og hvid er helt klart de farver der dominere i mit klædeskab...

Jeg pifter gerne det sorte op med et farverigt tørklæde, farverige sko eller f.eks. min multitaske fra octopus..

Men ellers så er jeg ikke så glad for farver...

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Her er det pudderrosa nuancer, hvidt /creme/beige, lilla og koral som dominerer. Som regel kombineret med jeans. Jeg er dog vild med blomstrede mønstre og har mange blomstrede sommerkjoler. Meget lidt sort...

Anmeld

27. juli 2009

JustAnotherName

Blå var ikke en svarmulighed....

Her er det mest de mørke-blå, grå, brune/beige og sorte farver der dominerer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.