Hvilke farver består dit klædeskab af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke farver består dit klædeskab af?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.329 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Stineve

Jeg synes det kunne være spændende, at hører hvilke farver der går mest igen i jeres klædeskabe...

Herhjemme hos mig selv.. afhænger det lidt af årstiden... om sommeren som nu, elsker jeg hvide farver + lidt mere farverige som koral , lilla osv..

men om vinteren ses jeg mest i sort ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Ox.

Herhjemme har jeg sort, brun, beige og hvid i klædeskabet, det er det som jeg bedst kan lide  Men tror da der er en enkelt blå indimellem det andet hehe

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hos mig er der mest sort og lilla... jeg elsker lilla
Og så også hvid og pink... jeg er ikke til meget spraglet og farverigt tøj.

Anmeld

23. juli 2009

Tina2

MANGE farver:-) Jeg elsker farver, især pink, lyserød, lilla, gul og grøn:-)

Anmeld

23. juli 2009

karina1980

jeg har mange farver, men lilla, sort og grå er der nu mest af

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Herhjemme er det nok mest sort og så toppe i farver som lige giver et lille pift til det sorte

Anmeld

23. juli 2009

FrkT

Tina2 skriver:

MANGE farver:-) Jeg elsker farver, især pink, lyserød, lilla, gul og grøn:-)

PRÆCIS ligesom mig  Jeg føler mig allerede deprimeret, så snart jeg har fået tøj på, hvis det er noget mørkt og i mine øjne kedeligt, hehe. Tror faktisk ikke jeg ejer en sort trøje eller sorte bukser!

Anmeld

23. juli 2009

KWL

Jeg synes desværre jeg har et dumt gen når jeg shopper. Ender altid med sorte/grå ting.

Anmeld

23. juli 2009

Stineve

Kristinewl skriver:

Jeg synes desværre jeg har et dumt gen når jeg shopper. Ender altid med sorte/grå ting.

Det behøver jo ikke være dumt...
Hvis du har svært ved at købe tøj i lidt "friske" farver men gerne vil... så kan du jo altså også bare supplere dit sorte/grå tøj med accesories i lidt andre farver... som et lækkert tørklæde i en flot rød farve.. eller et armbånd , øreringe, sko what ever... det gør jeg selv tit... eller en neglelak for den sags skyld, det gør altså utroligt meget..

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

Mange farver men ikke saa meget pink eller lilla. jeg bryder mig mere om gul og hvide farver selvom jeg tit faar at vide pink klaeder mig  jeg har mere hvidt end sort toj. har aldrig brudt mig saerligt om sort. kun som en sexet aftenskjole 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.