Hvad gør i når jeres 2,5 årige siger:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
12 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2013

Anonym trådstarter

DET GIDER JEG IK!!!!!

Og uanset hvad man siger/gør bliver han ved med at sige, DET GIDER JEG IK!!!!!!!

Jeg er ved at blive sindssyg, han er ellers en meget høflig og dejlige dreng, men pt. trykker han på ALLE mine knapper og han er lige så stædig som hans mor, argh!

Hvad gør i, når jeres barn bliver ved og ved og ved og ved med at sige, DET GIDDDDDDERRRR JEG IK!!!!!!

????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Muhmi

Anonym skriver:

DET GIDER JEG IK!!!!!

Og uanset hvad man siger/gør bliver han ved med at sige, DET GIDER JEG IK!!!!!!!

Jeg er ved at blive sindssyg, han er ellers en meget høflig og dejlige dreng, men pt. trykker han på ALLE mine knapper og han er lige så stædig som hans mor, argh!

Hvad gør i, når jeres barn bliver ved og ved og ved og ved med at sige, DET GIDDDDDDERRRR JEG IK!!!!!!

????????????

Vi siger: Det skal du...

Og hvis han siger hvorfor, så siger vi: Fordi jeg siger det.

Og hvis han igen spørger hvorfor, siger vi: Fordi jeg er voksen og jeg bestemmer.

End of story...

Anmeld

31. oktober 2013

Aabye

Jeg gør det samme som Muhmi.. 

Og hvis den fortsætte bag efter siger jeg: "det er bare ærgerligt for det skal du - og jeg gider ikke diskutere det med dig"

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Det også det vi gør, men han bliver ved!

Igår måtte jeg sætte han i hjørnet, hvor han fik af vide han blev sidende til jeg kom igen, jeg kom så 2 min efter også rejste han sig og gav en knus og gjorde så det han fik besked på, for en halv time siden

Men hold op det er træls, man skal "diskutere" med han flere gange om dagen

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vi siger: Det skal du...

Og hvis han siger hvorfor, så siger vi: Fordi jeg siger det.

Og hvis han igen spørger hvorfor, siger vi: Fordi jeg er voksen og jeg bestemmer.

End of story...

Det var nemt, den stopper ikke her, han bliver ved!

Anmeld

31. oktober 2013

Soleil

jeg har en dreng på 18 mdr der er SÅ stædig!!! SÅ selvom han ikke har fuldt sprog endnu, kan du tro at han godt kan sige nej, når der noget der ikke passer ham

Anmeld

31. oktober 2013

Janni.

Hos os siger han: nej! stop! uanset hvad vi gør og siger. næsten alt er en kamp og til forhandling, hvis du spørger den unge herre.. dælme til at blive træt af. :-(

Anmeld

31. oktober 2013

Maja88

Anonym skriver:

DET GIDER JEG IK!!!!!

????????????

Det kaldes trodsalder

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Det kaldes trodsalder

Ja, det jeg godt klar over, men ville høre hvad andre gør....

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym

Anonym skriver:

DET GIDER JEG IK!!!!!

????????????

Herhjemme er der også nogle ting der ikke er til forhandling (fx at overtøjet skal på, børste tænder mm.) .. Der er svaret bare "det kan jeg godt hører du siger, men det bestemmer jeg du skal".. Og så må de blive lige så tosset de vil.. nogle ting er bare ikke til forhandling.. Hvis situationen er kørt helt op i en spids for de enten lov til at få 2 minutters fred på værelset eller på sofaen, hvor vi lader dem være så de lige kan få luft... ellers også tager jeg dem rent fysisk og enten holder dem, bærer dem (hvis vi er på vej et sted hen) osv. - Det er lidt forskelligt hvad der er behov for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.