Er der nogen der har en doughnut....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Carina:-)

Åh av for sa*tan da 

Det værste er næsten at der var publikum på.

Faldt engang midt på vejen i Tyskland ved Duborg foran en bus smækfyldt med indkøbslystne pensionister.

Jeg sprang op og løb med blødende knæ ,og forlod mit knuste selvværd midt på vejen.

Så først da jeg stod i sikkerhed på toilettet at det begyndte at gøre ondt 

Bobles har lavet en donut der er god til smadrede numser i morstørrelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Kløver

Lyder grimt

Anmeld

31. oktober 2013

TrineMine86

Muhmi skriver:

.. Jeg kan låne!?

AV MIN RØV, siger jeg bare!!! 

Tog lige et psykofald ned af en jerntrappe, med røven først! Puha det gør godt nok ondt og er da stensikker på at få en blåsort balde senere... Og så var det selvfølgelig en trappe med de der huller, der stikker op, så ja, der er også gået hul flere steder... AV!

Og selvfølgelig var der 8-10 skoleunger der så det.. De vidste ikke om de skulle grine eller græde, det var lidt synd...

Tror ikke der er sket min ryg og mit haleben noget rigtigt, er jo heldigvis (i det her tilfælde) godt polstret.. Men det, sådan, stråler nærmest ned i mit højre ben, men det er sikkert bare slaget... Er dog øm i hele skroget nu her og min røv gør simpelthen bare SÅ nullernaller!

Av for Søren da også  Du må forkæles af børn og mand de næste dage 

By the Way, jeg hørte om din episode i radioen, og du må altså undskylde, men kom til at smile en smule af det, selvom det absolut ikke er sjovt for dig, så fik de historien til at lyde lidt sjov 

Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

31. oktober 2013

Team Putte

Muhmi skriver:

.. Jeg kan låne!?

AV MIN RØV, siger jeg bare!!! 

Tog lige et psykofald ned af en jerntrappe, med røven først! Puha det gør godt nok ondt og er da stensikker på at få en blåsort balde senere... Og så var det selvfølgelig en trappe med de der huller, der stikker op, så ja, der er også gået hul flere steder... AV!

Og selvfølgelig var der 8-10 skoleunger der så det.. De vidste ikke om de skulle grine eller græde, det var lidt synd...

Tror ikke der er sket min ryg og mit haleben noget rigtigt, er jo heldigvis (i det her tilfælde) godt polstret.. Men det, sådan, stråler nærmest ned i mit højre ben, men det er sikkert bare slaget... Er dog øm i hele skroget nu her og min røv gør simpelthen bare SÅ nullernaller!

av av av! Det må stadig være til at få baderinge i nogle butikker.. God bedring!

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

TrineMine86 skriver:

Av for Søren da også  Du må forkæles af børn og mand de næste dage 

By the Way, jeg hørte om din episode i radioen, og du må altså undskylde, men kom til at smile en smule af det, selvom det absolut ikke er sjovt for dig, så fik de historien til at lyde lidt sjov 

Rigtig god bedring til dig 

Hahaha, det gjorde jeg osse selv, de spurgte bare om hvilke skrækkelige ting vi havde oplevet i dag og så skrev jeg det og så læste de det op jeg havde skrevet da jeg kom ud i bilen, var selv flad af grin 

Tusind tak skal du have

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Team Putte skriver:

av av av! Det må stadig være til at få baderinge i nogle butikker.. God bedring!

Tak skal du have

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Lyder grimt

Det var osse rigtig skræmmende.. Men heldigvis er jeg ikke kommet slemt til skade

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

Åh av for sa*tan da 

Det værste er næsten at der var publikum på.

Faldt engang midt på vejen i Tyskland ved Duborg foran en bus smækfyldt med indkøbslystne pensionister.

Jeg sprang op og løb med blødende knæ ,og forlod mit knuste selvværd midt på vejen.

Så først da jeg stod i sikkerhed på toilettet at det begyndte at gøre ondt 

Bobles har lavet en donut der er god til smadrede numser i morstørrelse 

Mega av for satan... Men ja, det var bestemt nederen at der skulle være SÅ meget puplikum til det... De har helt sikkert haft det mega hyggeligt i bussen bagefter

Ååårh ja eller den der hvor man er LIGE ved at snuble over noget på vejen og så man kigger tilbage efter det og hvis der er andre der så det, så laver man den der håndbevægelse "Hvad lavede den der" og så ruller man med øjnene og griner... Hehehehe

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Havanagila skriver:

Ej øv og av da.
Det er fandme ikke sjovt. Og så lige røven, det er sgu nærmest det væreste at slå for det er jo den man sidder på.
Og må nok desværre give en anden ret i at det mange gange er værre dagen efter.
Men du må jo tage nogle smertestillende og evt ligge noget koldt på.

Rigtig god bedring din stakkel

Præcis!! Og jeg sidder jo meget hahaha 

Men tak skal du have, håber det er bedre i morgen istedet

Anmeld

31. oktober 2013

B&J

håber din nums har det beder og du ikke får mere ondt imorgen

men jeg fik lige lyst til en doughnuts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.