Er der nogen der har en doughnut....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
19 svar
6 synes godt om
31. oktober 2013

Muhmi

.. Jeg kan låne!?

AV MIN RØV, siger jeg bare!!! 

Tog lige et psykofald ned af en jerntrappe, med røven først! Puha det gør godt nok ondt og er da stensikker på at få en blåsort balde senere... Og så var det selvfølgelig en trappe med de der huller, der stikker op, så ja, der er også gået hul flere steder... AV!

Og selvfølgelig var der 8-10 skoleunger der så det.. De vidste ikke om de skulle grine eller græde, det var lidt synd...

Tror ikke der er sket min ryg og mit haleben noget rigtigt, er jo heldigvis (i det her tilfælde) godt polstret.. Men det, sådan, stråler nærmest ned i mit højre ben, men det er sikkert bare slaget... Er dog øm i hele skroget nu her og min røv gør simpelthen bare SÅ nullernaller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

EnSødMor

Øv... Hvor er det træls. 

Er sikker på det nok skal gå over igen, men ja du skal nok forvente nogle blå,sorte baller senere.. Av, også den værste trap af alle.

Håber du får det bedre i løbet af dagen

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

EnSødMor skriver:

Øv... Hvor er det træls. 

Er sikker på det nok skal gå over igen, men ja du skal nok forvente nogle blå,sorte baller senere.. Av, også den værste trap af alle.

Håber du får det bedre i løbet af dagen

Håber jeg i hvert fald Men det bliver dog sværre og sværre at rejse sig nu her.... Slaget falder vist lige på "plads" eller hvad man kan sige... Der er i hvert fald ikke adrenalin til at bedøve smerten mere hehe... Må nok lige gå ud og nupse mig et par iprener

Anmeld

31. oktober 2013

Mi&Mi

Muhmi skriver:

.. Jeg kan låne!?

AV MIN RØV, siger jeg bare!!! 

Tog lige et psykofald ned af en jerntrappe, med røven først! Puha det gør godt nok ondt og er da stensikker på at få en blåsort balde senere... Og så var det selvfølgelig en trappe med de der huller, der stikker op, så ja, der er også gået hul flere steder... AV!

Og selvfølgelig var der 8-10 skoleunger der så det.. De vidste ikke om de skulle grine eller græde, det var lidt synd...

Tror ikke der er sket min ryg og mit haleben noget rigtigt, er jo heldigvis (i det her tilfælde) godt polstret.. Men det, sådan, stråler nærmest ned i mit højre ben, men det er sikkert bare slaget... Er dog øm i hele skroget nu her og min røv gør simpelthen bare SÅ nullernaller!

Av din stakkel

Anmeld

31. oktober 2013

Janni.

Og så siger man at 2. dagen er værre  Stakkels dig smukke! 

God bedring med røven Har ungerne ikke en badering, du kan låne og sidde på? 

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Mi&Mi skriver:

Av din stakkel

Ja mega av... Hehe... Men ja sådan er det jo når det regner og ens sko er glatte... Men havde da godt nok ikke lige regnet med at skulle stå på røven da... 

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Og så siger man at 2. dagen er værre  Stakkels dig smukke! 

God bedring med røven Har ungerne ikke en badering, du kan låne og sidde på? 

åh nej, det må du ikke sige! Håber ikke det bliver værre da... for så kan jeg da slet ingenting i morgen 

Jo tak søde! 

Og nej det tror jeg faktisk ikke... Desuden tror jeg at jeg skal have et traktorhjul til min store røv haha 

Anmeld

31. oktober 2013

Janni.

Muhmi skriver:

åh nej, det må du ikke sige! Håber ikke det bliver værre da... for så kan jeg da slet ingenting i morgen 

Jo tak søde! 

Og nej det tror jeg faktisk ikke... Desuden tror jeg at jeg skal have et traktorhjul til min store røv haha 

Åh stakkels pus, håber virkelig heller ikke det er værre imorgen 

Anmeld

31. oktober 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Åh stakkels pus, håber virkelig heller ikke det er værre imorgen 

Anmeld

31. oktober 2013

Mother-love

Ej øv og av da.
Det er fandme ikke sjovt. Og så lige røven, det er sgu nærmest det væreste at slå for det er jo den man sidder på.
Og må nok desværre give en anden ret i at det mange gange er værre dagen efter.
Men du må jo tage nogle smertestillende og evt ligge noget koldt på.

Rigtig god bedring din stakkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.