Michelle88 skriver:
Har ikke hørt det med at man måske kan vokse fra det. Men dejligt hvis det kan ske
Det var min egen læge der sagde at vi bare ville få en henvisning igen. Da der jo ikke er nogen grund til at prøve selv når jeg ikke får min mensturation... Ja, håber også det lykkedes hurtigt for Jer
Det gode ved de piller jeg fik er også at de nedsætter risikoen for at tabe barnet.. Hvis man bliver gravid uden behandling, har nogen øget risiko for at tabe barnet pga. de øget mandelige hormoner man har med pcos..
Nej lige præcis men syntes bare jeg har hørt om mange der måtte hoppe og danse ved deres læge for at få henvisning før et år var gået

Jeg fik dog en henvisning til gynækolog allerede efter 4 måneder så jeg føler mig heldig

Men som du siger når noget tydeligt er galt er der jo ingen grund til at det skal trækkes ud.
Det giver jo egentlig god nok mening med de mandlige hormoner og abort. Jeg er spændt på hvad min blodprøve siger med hensyn til mandlige hormoner.
Jeg glæder mig næsten helt til at skulle starte på hormoner om et par uger men er lidt nervøs med hensyn til bivirkninger. Jeg er typen der tuder over ingen ting bare i den uge jeg har mens så håber ikke at blive forvandlet til et hormon monster.
Påvirkede de dig??
Anmeld