tror jeg er gravid! Glæden, ventetiden JAHUUU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Rosengreen

Simona skriver:

Tak for alle jeres krydsede fingre.... ved godt chancen er lille, men det er jo ikke alle hvor der går flere måneder, men hvor det sker ganske hurtigt.

Da jeg stoppede på pillerne i starten af september fik jeg også graviditetssymptomer, men vidste godt det bare var pillerne der spillede mig et puds. Så forsvandt de, men nu er de her igen.

men jaja..

Nu er har jeg prøvet 3 gange at blive gravid i første forsøg, og har følt præcis som du beskriver det. De sidste to gange har jeg ikke været i tvivl om mine graviditeter 

Jeg håber for dig, at det er baby der banker på  Og at du inden længe står med en positiv test  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

LilleSmølf

Jeg blev gravid i 1. forsøg efter jeg stoppede med p-piller og begyndte at få kvalme et par dage efter æl.

Så jo, det kan faktisk lade sig gøre (:

Men jeg er så også meget følsom over for HCG så det kunne godt have været derfor.

for at den er der! 

Anmeld

30. oktober 2013

SD21

Jeg fik symptomer to uger før jeg testede og jeg testede præcis 4+0. - jeg har så en meget lang cyklus, men det kan altså godt lade sig gøre at få symptomer meget tidligt og jeg var faktisk ikke i tvivl om at jeg var gravid
Krydser fingre for jer

Anmeld

30. oktober 2013

Simona

TUSIND tak for de positive svar der lige kom der!
Indrømmer gerne at jeg sad og stortudede over de første.. men igen, jeg tudede over at min far for sjov sagde jeg lugtede i går

Er sikker på jeg ikke er skør. Har bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen og som jeg sagde til min kæreste "jeg har det dårligt, men på en god måde?". Nærmest som sommerfugle, bobler hvad ved jeg

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym101

Simona skriver:

TUSIND tak for de positive svar der lige kom der!
Indrømmer gerne at jeg sad og stortudede over de første.. men igen, jeg tudede over at min far for sjov sagde jeg lugtede i går

Er sikker på jeg ikke er skør. Har bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen og som jeg sagde til min kæreste "jeg har det dårligt, men på en god måde?". Nærmest som sommerfugle, bobler hvad ved jeg

Der er i hvert fald ikke andet for at vente!

Anmeld

30. oktober 2013

Hullabullabulla

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Kæresten og jeg påbegyndte PB i september, hvor jeg også smed mine p-piller. Har sidenhen får en normal menstruation som ikke var styret af pillerne, cyklus var på flotte 29 dage!

Havde ægløsning (regner vi med) sidste lørdag, så den fik ikke for lidt både fredag, lørdag og søndag

Er 100 % sikker på at de her symptomer ikke er noget min psyke har fundet på for sjov fordi vi gerne vil have et barn!

Menstruationsagtige smerter/kramper, pludselig kvalmeanfald, ildelugtende sved, bobler i maven, ømme brystvorter og humørsvingninger!
Det mærkeligste er dog noget jeg aldrig har oplevet før. En besynderlig ro i min krop! Er afslappet på en meget mærkelig måde, som slet ikke kan beskrives! Andre der har prøvet dette??

Anyway, har købt 4 graviditetsteste der bare ligger og GLOR på mig, og jeg er sikker på de hvisker "teeeest med miiiiig nuuu" hele tiden! Min testdag er først d. 9 november, og ventetiden er ond

Ville bare dele min glæde med jer, er bare så sikker på den er der!

... MEN!! Kroppen kan åltså virkelig spille en et pus når man ønsker graviditet, believe me, jeg troede hver måned jeg var gravid, havde kvalme, halsbrand, menssmerter osv osv , og da jeg så stod med den positive test efter 1,5 år var det helt uvirkeligt da jeg den cyklus ingen symptomer havde overhovedet..

Ønsker pøj pøj med projektet og håber det lykkedes hurtigst muligt 

Anmeld

30. oktober 2013

NessaXenia

Ikke for noget men hvis du havde æl i lørdags så har ægget ikke sat sig fast endnu...
Håber dog alligevel du får de 2 streger om 10 dage..

Anmeld

30. oktober 2013

isabellasmor

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Kæresten og jeg påbegyndte PB i september, hvor jeg også smed mine p-piller. Har sidenhen får en normal menstruation som ikke var styret af pillerne, cyklus var på flotte 29 dage!

Havde ægløsning (regner vi med) sidste lørdag, så den fik ikke for lidt både fredag, lørdag og søndag

Er 100 % sikker på at de her symptomer ikke er noget min psyke har fundet på for sjov fordi vi gerne vil have et barn!

Menstruationsagtige smerter/kramper, pludselig kvalmeanfald, ildelugtende sved, bobler i maven, ømme brystvorter og humørsvingninger!
Det mærkeligste er dog noget jeg aldrig har oplevet før. En besynderlig ro i min krop! Er afslappet på en meget mærkelig måde, som slet ikke kan beskrives! Andre der har prøvet dette??

Anyway, har købt 4 graviditetsteste der bare ligger og GLOR på mig, og jeg er sikker på de hvisker "teeeest med miiiiig nuuu" hele tiden! Min testdag er først d. 9 november, og ventetiden er ond

ægget har slet ikke sat sig fast endnu.. det er stadig kun igang med sin vandring til det rette sted. hvis det er blevet befrugtet vel og mærke. så dine symptomer er helt sikkert bare din hjerne og krop som spiller dig et puds. meen derfor kan du jo stadig godt ende med at være gravid til test dag ! 

jeg kender det dog selv .. alt for godt  og det er faktisk slemmest i de cyklusser hvor jeg virkelig PRØVER ikke at tænke på pb... 

jeg  for at du får en positiv test til test dag 

Anmeld

31. oktober 2013

Flødebollen

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Håber for jer, den er der!

Desværre kan man ikke rigtig sige, at cyklussen ikke længere er styret af p-piller, fordi man er stoppet med dem..

Der kan gå lang tid, før hormonet er ude af kroppen, og derfor "husker" din krop på, at du skal have den "på-klokslet"-cyklus.

Jeg håber, du ved - at vi alle , men vi er desværre også rigtig mange, der har prøvet, at det var psyken, der spillede os et puds, og det er det, vi håber at skåne dig for!

Held og lykke med projektet!

Anmeld

31. oktober 2013

ano14316

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Den der ro du snakker om kender jeg, men den betyder desværre ikke nødvendigvis at du er gravid.. jeg har lige snakket med min psykolog om det og hvorfor mange kvinder oplever balance i livet i graviditeten. Normal lever vi alt for meget oppe i hovedet og mærker sjældent efter i kroppen.. men når vi prøver og er gravide sender vi mange af vores tanker og følelser ned til maven. Og man taler om at ens energicenter sidder lige omkring navlen. Derfor asiatiske kampsportsteknikker snakker om at energien kommer derfra. Og jo længer man kommer hen kommer der tyngde i maven og der er simpelthen nemmere at være i kroppen fremfor i hovedet...

Nogen vil nok synes det er volapyk men for mig giver det rigtig god mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.