Simona skriver:
WUHUUUU!!!
Kæresten og jeg påbegyndte PB i september, hvor jeg også smed mine p-piller. Har sidenhen får en normal menstruation som ikke var styret af pillerne, cyklus var på flotte 29 dage! 
Havde ægløsning (regner vi med) sidste lørdag, så den fik ikke for lidt både fredag, lørdag og søndag 
Er 100 % sikker på at de her symptomer ikke er noget min psyke har fundet på for sjov fordi vi gerne vil have et barn!
Menstruationsagtige smerter/kramper, pludselig kvalmeanfald, ildelugtende sved, bobler i maven, ømme brystvorter og humørsvingninger!
Det mærkeligste er dog noget jeg aldrig har oplevet før. En besynderlig ro i min krop! Er afslappet på en meget mærkelig måde, som slet ikke kan beskrives! Andre der har prøvet dette??
Anyway, har købt 4 graviditetsteste der bare ligger og GLOR på mig, og jeg er sikker på de hvisker "teeeest med miiiiig nuuu" hele tiden! Min testdag er først d. 9 november, og ventetiden er ond 
Ville bare dele min glæde med jer, er bare så sikker på den er der! 
Håber for jer, den er der!
Desværre kan man ikke rigtig sige, at cyklussen ikke længere er styret af p-piller, fordi man er stoppet med dem..
Der kan gå lang tid, før hormonet er ude af kroppen, og derfor "husker" din krop på, at du skal have den "på-klokslet"-cyklus.
Jeg håber, du ved - at vi alle
, men vi er desværre også rigtig mange, der har prøvet, at det var psyken, der spillede os et puds, og det er det, vi håber at skåne dig for!
Held og lykke med projektet!
Anmeld