tror jeg er gravid! Glæden, ventetiden JAHUUU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
27 svar
44 synes godt om
30. oktober 2013

Simona

WUHUUUU!!!

Kæresten og jeg påbegyndte PB i september, hvor jeg også smed mine p-piller. Har sidenhen får en normal menstruation som ikke var styret af pillerne, cyklus var på flotte 29 dage!

Havde ægløsning (regner vi med) sidste lørdag, så den fik ikke for lidt både fredag, lørdag og søndag

Er 100 % sikker på at de her symptomer ikke er noget min psyke har fundet på for sjov fordi vi gerne vil have et barn!

Menstruationsagtige smerter/kramper, pludselig kvalmeanfald, ildelugtende sved, bobler i maven, ømme brystvorter og humørsvingninger!
Det mærkeligste er dog noget jeg aldrig har oplevet før. En besynderlig ro i min krop! Er afslappet på en meget mærkelig måde, som slet ikke kan beskrives! Andre der har prøvet dette??

Anyway, har købt 4 graviditetsteste der bare ligger og GLOR på mig, og jeg er sikker på de hvisker "teeeest med miiiiig nuuu" hele tiden! Min testdag er først d. 9 november, og ventetiden er ond

Ville bare dele min glæde med jer, er bare så sikker på den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

CH2012

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Kæresten og jeg påbegyndte PB i september, hvor jeg også smed mine p-piller. Har sidenhen får en normal menstruation som ikke var styret af pillerne, cyklus var på flotte 29 dage!

Havde ægløsning (regner vi med) sidste lørdag, så den fik ikke for lidt både fredag, lørdag og søndag

Er 100 % sikker på at de her symptomer ikke er noget min psyke har fundet på for sjov fordi vi gerne vil have et barn!

Menstruationsagtige smerter/kramper, pludselig kvalmeanfald, ildelugtende sved, bobler i maven, ømme brystvorter og humørsvingninger!
Det mærkeligste er dog noget jeg aldrig har oplevet før. En besynderlig ro i min krop! Er afslappet på en meget mærkelig måde, som slet ikke kan beskrives! Andre der har prøvet dette??

Anyway, har købt 4 graviditetsteste der bare ligger og GLOR på mig, og jeg er sikker på de hvisker "teeeest med miiiiig nuuu" hele tiden! Min testdag er først d. 9 november, og ventetiden er ond

Det her kommer til at lyde rigtig lyseslukker-agtigt, og jeg undskylder på forhånd. Men ja... Har oplevet sådan noget, og var ikk gravid
Jeg håber selvfølgelig for jer, at den er der - der er jo nogle der rigtig heldige, at have den første gang. Når det så er sagt, hvis du først har testdag d. 9 november, så har ægget slet ikk sat sig fast...
Og derfor kan symptomperne ikke være ægte (er min tanke)...
Igen, undskyld fordi det lyder meget lyseslukker-agtigt... Synes bare også det er synd hvis du bliver meget skuffet

Anmeld

30. oktober 2013

Lotus86

Ja, det har jeg desværre også prøvet. Min cyklus var også helt fin og normal til at starte med da jeg smed p-pillerne, og havde også nærmest samtlige symptomer, men var altså ikke gravid. Den cyklus jeg så blev det, der havde jeg op til testdag slet ingen symptomer.

Jeg siger ikke at du ikke kan være gravid, men tror bare du måske skal slå lidt koldt vand i blodet, da kroppen virkelig kan drive gæk med en.

Anmeld

30. oktober 2013

Masig

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

Ægløsning sidste lørdag? Altså i lørdags? Så vil du slet ikke have tegn på graviditet endnu, ægget har jo slet ikke sat sig fast endnu....

Håber for jer den er der, men pas på med forventningerne, man kan nemt blive skuffet 

Anmeld

30. oktober 2013

MariaKW

Hvis du stoppede på dine p piller i september er der ikk særlig stor 

chance for du er gravid glæd dig ikk for meget det gør sku for ondt når der saa ikk er noget.  Der gik et helt år for os efter jeg stoppede på p piller og det er også meget normalt.

Men håber da det bedste for jer.det kommer  når i mindst venter det 

Anmeld

30. oktober 2013

MariaKW

Hvis du stoppede på dine p piller i september er der ikk særlig stor 

chance for du er gravid glæd dig ikk for meget det gør sku for ondt når der saa ikk er noget.  Der gik et helt år for os efter jeg stoppede på p piller og det er også meget normalt.

Men håber da det bedste for jer.det kommer  når i mindst venter det 

Anmeld

30. oktober 2013

Mother-love

Simona skriver:

WUHUUUU!!!

for at den er der.

Den ro du beskriver i din krop, kan være pga ppille stop.
For den oplevede jeg nemlig da jeg stoppede med mine ppiller inden jeg blev gravid med Isabella.

For jeg stoppede i marts hvor vi først for alvor satte pb igang i juli.

Anmeld

30. oktober 2013

Simona

Tak for alle jeres krydsede fingre.... ved godt chancen er lille, men det er jo ikke alle hvor der går flere måneder, men hvor det sker ganske hurtigt.

Da jeg stoppede på pillerne i starten af september fik jeg også graviditetssymptomer, men vidste godt det bare var pillerne der spillede mig et puds. Så forsvandt de, men nu er de her igen.

men jaja..

Anmeld

30. oktober 2013

DianaRJS

Simona skriver:

Tak for alle jeres krydsede fingre.... ved godt chancen er lille, men det er jo ikke alle hvor der går flere måneder, men hvor det sker ganske hurtigt.

Da jeg stoppede på pillerne i starten af september fik jeg også graviditetssymptomer, men vidste godt det bare var pillerne der spillede mig et puds. Så forsvandt de, men nu er de her igen.

men jaja..

altså jeg blev selv gravid med den ældste i første cyklus efter ppillestop, men desværre vil du ikke allerede have symptomer 1-14 dage efter ægløsning :/

men håber og krydser fingre for der alligevel er en lille spire

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym101

Simona skriver:

men jaja..

Mig og min kæreste blev gravide i første forsøg, så det kan godt lade sig gøre!

Men ægget bliver først befrugtet 3+ og derefter sætter det sig først fast 4+, så hvis du føler dig lidt "underlig" i kroppen er det nok bare din hjerne der spiller dig et pus. Det sker tit også selvom man ikke renger med at blive gravid!

Hvis jeg var dig ville jeg først teste 4+ held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.