Fotograf i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

MortilElias2010

Vi valgte ikke at få taget enkeltbilleder i år da vi selv tænker at få taget et af os allesammen, altså 3 stk. og når vi så er igang får taget enkeltbillede af Elias - enten af en god ven som fotograf eller en Pro. 

MEN vi valgte dog at få et billede af hele børnehaven og Elias sad ved siden af ham han ser allermest op til fra den største bh.stue og holder i hånd med sin bedste ven fra sin egen stue  Så sødt. Elias siger dog selv at han også holder ham han ser allermest op til i hånden og er meget stolt over det. Jeg kan ikke lige se det, men derfor kan de jo sagtens have holdt i hånd  Ved bare min søn trives og har det skønt i sin børnehave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Mother-love

Isabella skal også have taget billeder på fredag i vs. Vi har indtil videre kun et billede af hende på den måde. Men vi var til fotograf med hende da hun var mindre. Vi går også efter sort/hvid men. Ikke noget bestemt tøj.
Billedet er fra sidste år.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2013

Maja_4000

Vi går ikke efter noget bestemt .. Bare noget som vi kan få lokket Caroline i

Dem her er fra børnehaven i år .. Har ikke bestilt nogle .. Synes ikke de blev gode

Anmeld

16. november 2013

Sara.

Jeg tænker ikke over tøjet...

Her er min dreng Nor fra børnehaven i år (oktober). 3 et halvt år.

Anmeld

16. november 2013

ESV

Vi har ikke nogen traditioner men vælger generelt tøj vi er glade for eller syntes er ekstra pænt jeg syntes faktisk det er lidt rart at der er "stor" forskel på billederne fra år til år på den måde bemærker man virkelig de fremskridt der er hos hende

Anmeld

16. november 2013

Loa

Vi har ikke rigtig nogle traditioner, vælger billederne i farve og så finder vi noget tøj vi syntes er gerne lidt farverigt ellers bare lækkert på hende og så er det sådan set bare det.

Fedt med jer der får flere billeder at vælge i mellem. Her får vi det billede fotografen synes er bedst...

Anmeld

16. november 2013

Laulund87

Maja_4000 skriver:

Vi går ikke efter noget bestemt .. Bare noget som vi kan få lokket Caroline i

Dem her er fra børnehaven i år .. Har ikke bestilt nogle .. Synes ikke de blev gode

Jeg synes det sidste er rigtig godt! Lidt anderledes og eftertænksomt

Anmeld

16. november 2013

Wimmie

Nadia&Daniel skriver:

Så er det ved at være tid - tid til fotograf i børnehaven.

Vi har lavet vores egen lille tradition herhjemme - det er:

At Laura altid skal have GRÅ trøje UDEN mønster/billede (vi vælger altid billede i sort/hvid, så synes den grå farve giver en fed effekt)

Hvordan vælger I tøj til billeder?? og vil selvfølgelig gerne se Jeres guldklumper 

Her er billeder fra vuggestuen:

Billede 1: sep. 11 (Laura lige knap 11 mdr.)

Billede 2: okt. 12 (Laura lige knap 24 mdr.)

Mila er kun blevet fotograferet i VS én gang - jeg er mest til farver og sort baggrund -dog fik vi en hvid (men gad ikke til at sende tilbage) 
Synes billedet er blevet ganske sødt selvom hun ser en anelse tilbageholden ud -men jeg er bare glad for at hun blev i billedet, hehe

Anmeld

17. november 2013

cecilie1984

Emilie blev fotograferet i mandags så venter spændt på det nye billede

men her er billeder fra de 2 sidste år. Vi vælger altid i sort og hvid og med hensyn til tøj bare noget uden for meget mønster og farve

Anmeld

4. december 2013

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Så er det ved at være tid - tid til fotograf i børnehaven.

Vi har lavet vores egen lille tradition herhjemme - det er:

At Laura altid skal have GRÅ trøje UDEN mønster/billede (vi vælger altid billede i sort/hvid, så synes den grå farve giver en fed effekt)

Hvordan vælger I tøj til billeder?? og vil selvfølgelig gerne se Jeres guldklumper 

Her er billeder fra vuggestuen:

Billede 1: sep. 11 (Laura lige knap 11 mdr.)

Billede 2: okt. 12 (Laura lige knap 24 mdr.)

De nye billeder - børnhaven 2013 (de to første er ens, bare det ene er tættere på - de originale er i glas og ramme, det dette er billeder af billederne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.