Fotograf i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

MariaKyedDK

Happiness skriver:

Vi vælger altid i farver og med sort baggrund Og så gerne en trøje med en stærk / skarp farve. Her er det fra sidste år. Og så de 3 vi kan vælge imellem i år. De havde fotograf i søndags og gruppefotos i mandags.

Vi ved endnu ikke hvilket vi vælger i år. Men enten det hvor han rækker tunge eller der hvor han smiler Selv om det er fedt og anderledes det med armene

Skøn dreng og gode billeder Men sort baggrund ?  jeg har da altid kun kunne vælge blå eller grå baggrund, eller sort /hvid billeder ( som også gør baggrunden grå og jeg kunne også godt tænke mig sort baggrund eller helt hvid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

Happiness

MariaKyedDK skriver:

Skøn dreng og gode billeder Men sort baggrund ?  jeg har da altid kun kunne vælge blå eller grå baggrund, eller sort /hvid billeder ( som også gør baggrunden grå og jeg kunne også godt tænke mig sort baggrund eller helt hvid. 

Vi kunne vælge mellem blå-grå, sort eller hvid. Har netop taget sort, da jeg synes det fremhæver farverne bedre. Håber da jeg kan fortsætte med at vælge det, havde nemlig en tanke om at alle billederne skal blive på væggen. Så vi laver en form for billedecollage med dem. Og det samme med lille-pigens når hun kommer til verden (og i vuggestue )

Anmeld

30. oktober 2013

Eliza

Her er det billede som blev taget af min søn i starten af oktober.
Han var dog ik helt samarbejdsvilling så jeg er ret godt tilfreds
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2013

PernilleogLouis

Vi kører grå og lyseblå og her er vores fra de sidste 4 år

Anmeld

30. oktober 2013

serinasmor

Vi har ingen traditioner Serina vælger selv tøj og hvad hun havde tænkt ved jeg ikke - hvis vi er lidt heldige var det en dag hvor jeg havde lidt medbestemmelse så der var nogenlunde farvekoordinering ... Så nej det er ikke noget vi tænker over - aner faktisk ikke hvad hun havde på den dag

Anmeld

30. oktober 2013

LinLin

Adam er kun blevet fotograferet een gang i institution, der så han sådan ud:

Anmeld

30. oktober 2013

Clisolka

Vi får desværre kun gruppebillede i vores børnehave 

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
trunte89 skriver:

Jeg har gerne valgt noget af det tøj hun har brugt mest over sommeren. Men tænker ikke vildt meget over det

Måtte lige kommentere. Hun er da bare bedårende
Skønne skønne øjne.

Anmeld

30. oktober 2013

trunte89

mor:) skriver:

Måtte lige kommentere. Hun er da bare bedårende
Skønne skønne øjne.

Tusind tak,

Anmeld

16. november 2013

Betina&nicoline

Nadia&Daniel skriver:

Så er det ved at være tid - tid til fotograf i børnehaven.

Vi har lavet vores egen lille tradition herhjemme - det er:

At Laura altid skal have GRÅ trøje UDEN mønster/billede (vi vælger altid billede i sort/hvid, så synes den grå farve giver en fed effekt)

Hvordan vælger I tøj til billeder?? og vil selvfølgelig gerne se Jeres guldklumper 

Her er billeder fra vuggestuen:

Billede 1: sep. 11 (Laura lige knap 11 mdr.)

Billede 2: okt. 12 (Laura lige knap 24 mdr.)

Jeg har de sidste to år valgt at Nicoline skal have en skjorte/bluse på fra Pomdelux som minder om hinanden. Vi vælger også sort/hvid billede her hjemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.