så er det sagt- en sten er faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg tror ikke, du skal lægge noget som helst i antallet af kommentarer og likes til jer hver især. Jeg ville, uanset al verdens sympati for din rolle i det skete, hverken "like" eller kommentere et opslag af den art, da det overskrider mine grænser for, hvad jeg bryder mig om at læse på et forum som FB. Der kan altså sagtens sidde nogle, som har sympati for dig, men som mener, det er ubehageligt at gøre en så privat sag offentlig for en masse mennesker. 

Det er selvfølgelig muligt, at I kun er FB-venner med jeres allernærmeste, men så ville jeg stadig ønske mig at få betroelserne ansigt til ansigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

RosaSofia

Okay, det er jo meget forskelligt, hvordan man føler, det er bedst at tackle det. Ville nok bare selv mundtligt fortælle de nærmeste, at lige nu er vi ikke lykkelige, lige nu er det meget svært og min mand er et fjols... sådan noget.

Når det er sagt, synes jeg da bestemt også, det er flot, at du har valgt at prøve at tilgive ham, og stadig gerne vil arbejde med jeres forhold, nu hvor i har børn sammen osv. 

Så jeg ved ikke lige hvorfor han skulle få ros. Men tænker, som en anden har skrevet, at nogle godt kan sympatisere med dig i stilhed, men måske bare synes, at det er for privat til at skrive om det på fb.

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

Anonym skriver:

hej

Ja min mand var mig utro med et par.. Nogen kan sikkert huske det..

I forgårs gjorde vi det så offiecielt.. Det blev simpelhent skrevet på facebook. ( nærmeste fik det afvide face to face)  Det var for besværligt at gå og holde styr på alle hemlighederne..

En sten er fjernet fra os. Vi kan nu være os selv..

Dog undre det mig at manden får masser af ros for at stå frem mens jeg kun får 2 kommentare om at det er sejt gået at blive og kæmpe... Tja så meget for det.. Men ihvertfald skal vi ikke skjule det mere og det er rart...

samtidig har det været rart at holde det hemmeligt så ingen kunne påvirke en da beslutningen skulle tages..

tja ville bare ud med det her..

( er ano her da der er folk på baby.dk der trods alt ikke skal vide det- de skaber bare splid..)

Det virker meget grænseløst det hele.

Hvis en facebook "ven" havde lavet en sådan status, ville jeg ikke have andet en hån og spot til overs for denne. Dernæst havde jeg slettet personen.

Hvad var formålet med at gøre jeres privatliv til forsidestof?

Jeg har meget respekt til overs for din måde, at håndtere situationen indtil videre, men det er sgu lidt underligt det her. Men jeg tænker, at du måske skal reflektere lidt over den grænseløshed der er i jeres forhold- utroskab, offentliggørelse af intime følelsesmæssige temaer.

Nå men held og lykke.

Anmeld

31. oktober 2013

C-Dog

Patriark skriver:

Hvis en facebook "ven" havde lavet en sådan status, ville jeg ikke have andet en hån og spot til overs for denne. Dernæst havde jeg slettet personen.

Jeg har meget respekt til overs for din måde, at håndtere situationen indtil videre, men det er sgu lidt underligt det her. Men jeg tænker, at du måske skal reflektere lidt over den grænseløshed der er i jeres forhold- utroskab, offentliggørelse af intime følelsesmæssige temaer.

Nå men held og lykke.

Det siger vel mere om dig som person end det gør om trådstarter.

Anmeld

31. oktober 2013

RosaSofia

Læste lige de andre tråde igen. Får altså lyst til at spørge til magtbalancen generelt i jeres forhold? Føler du, at i har lige meget at skulle have sagt og bidrager lige meget til jeres forhold både før og efter episoden? Det virker lidt som om, at din mand på en eller anden måde føler sig lidt hævet over dig, specielt det med at han bad dig om at komme videre. Og synes bestemt ikke, det er positivt, at han får positiv opmærksomhed på facebook over at være stået frem og at han altid har været en type, der har flirtet med andre.

Anmeld

31. oktober 2013

MEAK

Kan godt forstå, at man måske ikke ønsker at opretholde en facade for de nærmeste, når det hele er krakeleret på hjemmefronten - men jeg finder det så upassende at lægge det på FB.

Det er, som en anden skriver, underligt at gøre sig selv til Breaking News på den måde. Prøv at tænke bare 10 år tilbage, ville du så have indrykket en annonce i den lokale sprøjte bare for lige at informere...?

Al respekt for kampen og det benhårde arbejde med at samle stumperne op og reparere jeres forhold. Jeg forstår simpelthen ikke denne beslutning, og slet ikke, at det der nu fylder hos dig er, hvor mange likes og sympatitilkendegivelser din mand har fået kontra dig. 

Synes det er så trist at gøre sit liv til et realityshow. Jeg tænker, det også ville være interessant at drøfte med en evt parterapeut, hvordan I kommer videre herfra, så jeres arbejde med hinanden ikke overskygges af FB opdateringer og tanker om likes.

Anmeld

31. oktober 2013

modesty

Patriark skriver:

Nå men held og lykke.

Hån og spot og slette dem som venner?! Det var godt nok ikke særlig tolerant. 

Jeg ville personligt heller ikke have lagt sådanne oplysninger på fb, men folk er forskellige, det er en krisesituation, og hvis det her par mener at det er en rette måde for dem at komme videre på, så fred være med det.

Anmeld

31. oktober 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

hej

Ja min mand var mig utro med et par.. Nogen kan sikkert huske det..

I forgårs gjorde vi det så offiecielt.. Det blev simpelhent skrevet på facebook. ( nærmeste fik det afvide face to face)  Det var for besværligt at gå og holde styr på alle hemlighederne..

En sten er fjernet fra os. Vi kan nu være os selv..

Dog undre det mig at manden får masser af ros for at stå frem mens jeg kun får 2 kommentare om at det er sejt gået at blive og kæmpe... Tja så meget for det.. Men ihvertfald skal vi ikke skjule det mere og det er rart...

samtidig har det været rart at holde det hemmeligt så ingen kunne påvirke en da beslutningen skulle tages..

tja ville bare ud med det her..

( er ano her da der er folk på baby.dk der trods alt ikke skal vide det- de skaber bare splid..)

Jeg synes du er sej at du bliver og kæmper!

Anmeld

31. oktober 2013

Anonym trådstarter

RosaSofia skriver:

Læste lige de andre tråde igen. Får altså lyst til at spørge til magtbalancen generelt i jeres forhold? Føler du, at i har lige meget at skulle have sagt og bidrager lige meget til jeres forhold både før og efter episoden? Det virker lidt som om, at din mand på en eller anden måde føler sig lidt hævet over dig, specielt det med at han bad dig om at komme videre. Og synes bestemt ikke, det er positivt, at han får positiv opmærksomhed på facebook over at være stået frem og at han altid har været en type, der har flirtet med andre.

Jamen Magtbalancen er egentlig ok

i dagligdagen er det meget mig der bestemmer. Det er når han bliver hidsig den er gal. Men har nu set et par gange at han formoder at være rassende uden at blive hidsig..

Så efter at han har fået hjælp med en depressionen er det blevet godt. Han arbejder på det og jeg ser de små skridt..

Så han er en hel anden mand nu

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

C-Dog skriver:

Det siger vel mere om dig som person end det gør om trådstarter.

Nej. Det siger faktisk intet om mig som person.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.