så er det sagt- en sten er faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.398 visninger
22 svar
73 synes godt om
30. oktober 2013

Anonym trådstarter

hej

Ja min mand var mig utro med et par.. Nogen kan sikkert huske det..

I forgårs gjorde vi det så offiecielt.. Det blev simpelhent skrevet på facebook. ( nærmeste fik det afvide face to face)  Det var for besværligt at gå og holde styr på alle hemlighederne..

En sten er fjernet fra os. Vi kan nu være os selv..

Dog undre det mig at manden får masser af ros for at stå frem mens jeg kun får 2 kommentare om at det er sejt gået at blive og kæmpe... Tja så meget for det.. Men ihvertfald skal vi ikke skjule det mere og det er rart...

samtidig har det været rart at holde det hemmeligt så ingen kunne påvirke en da beslutningen skulle tages..

tja ville bare ud med det her..

( er ano her da der er folk på baby.dk der trods alt ikke skal vide det- de skaber bare splid..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

VIPpigen

Jeg syntes næsten det er dig der fortjener den største ros. Jeg aner ikke om jeg ville kunne kæmpe for mit forhold som du gør, og det kræver en masse fra dig at skulle skabe tillid og kunne stole på din mand igen. Det er ikke svært at være utro...

så hatten af for dig, det er satme sejt, og jeg håber i klare den.

Anmeld

30. oktober 2013

RosaSofia

Anonym skriver:

hej

I forgårs gjorde vi det så offiecielt.. Det blev simpelhent skrevet på facebook. ( nærmeste fik det afvide face to face)  Det var for besværligt at gå og holde styr på alle hemlighederne..

Dog undre det mig at manden får masser af ros for at stå frem mens jeg kun får 2 kommentare om at det er sejt gået at blive og kæmpe... Tja så meget for det.. Men ihvertfald skal vi ikke skjule det mere og det er rart...

samtidig har det været rart at holde det hemmeligt så ingen kunne påvirke en da beslutningen skulle tages..

( er ano her da der er folk på baby.dk der trods alt ikke skal vide det- de skaber bare splid..)

Altså den sag, hvor du troede, du skulle rådgive et par om at få et åbent forhold eller hvordan? Hvor det viste sig, at det var sammen med din mand altså at han var involveret i en trekant med dem? Undskyld hvis det er mig, der blander noget sammen. Og undskyld jeg spørger lidt dumt, men hvordan kan det være, at i har valgt at skrive det på facebook?

Anmeld

30. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

hej

Hvordan kan det være i har valgt at poste det på facebook? 

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

jep det var det indlæg..

fordi 1. det var hårdt at skulle lade som om vi var lykkelige. Det er rart at vi nu kan være os selv og sige " det er sgu hårdt"

2. vi blev anbefalet at gøre det da min mand ( der flirter af natur og det har været ok men ikke mere) jo skal til at opfører sig anderledes..

alle detaljer er heller ikke skrevet på face blot at det er sket med et par og at han var mig utro og gjorde mig ondt...

men altså han får masser af ros for at stå frem mens jeg fik to kommentare fra fam. medlemmer.. tja verden er underlig

Anmeld

30. oktober 2013

lycly

Synes det er flot at du har tilgivet ham og at I fortsætter jeres forhold. Synes dog det er synd at I følte at I var nødt til at skrive det på facebook. I min optik er den slags meget privat og da ikke noget der rager nogen, I skylder jo ikke folk nogen forklaring

Men er glad på jeres vegne at I stadig er sammen

Anmeld

30. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg forstår ikke rigtig begrundelsen for at sige det på facebook. Men fred være med det.
Jeg tror folk ikke har skrevet så meget til dig dels fordi de måske selv har en forestilling om at de var skredet eller ganske enkelt fordi de synes det er et upassende sted at ligge sådan noget info op.
Mht. til din mand så er der fare for at ydmyge sig selv offentligt, derfor kan det være folk syntes det er flot.
Men mit svar er jo bare gætterier

Anmeld

30. oktober 2013

pussekat

hejsa
ja men så kan jeg give dig en STOR for du vil kamp for jer samme og det er da dig som skal have mere rose da for du give ham
og jeg håbet han her lære når af det her nu for i bliv lykke samme igen

Anmeld

30. oktober 2013

1990h

Anonym skriver:

hej

forstår ikke behovet for at poste så private sager på facebook.

men tager hatten af for at i gør det hvis det føler at det det rigtige..

kan godt forstå du undre dig over manden får ros og du ikke gør..det vil jeg også undre mig over.

i mine øjne fortjener du ros for at gide og blive og kæmpe med en der har været utrohvorimod han ikke fortjener hverken klapsalver eller andet..men i har valgt det der er det rigtige for jer..og det det vigtigste ligegyldigt hvordan facebook reagere

Anmeld

30. oktober 2013

C-Dog

Jeg synes det er fedt du har postet det på face. Du skal ikke gå i skam med bøjet nakke og spille ok, når du ikke er det. Tror bestemt det er sundere at snakke åbent om det frem for at feje det ind under tæppet. Du er sgu sej. Det er din mand dog ikke, synes det er en mærkelig tendens at samfundet nærmest hylder de utro mænd imens konerne jo selv er skyld i det og tilmed bliver dømt som naive og dumme hvis de vælger at tilgive. Synes han er en ussel karl og det manglede sgu da bare at han står frem og angre sine gerninger offentligt. Ingen skulderklap til ham i denne omgang, men 10 til dig, håber i kommer over det her :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.