Er Så bange.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

Ciss

Anonym skriver:

Jeg fik slæbt mig der op med hjælp fra kæresten, som jeg måtte ringe til og be ham tag fri og komme hjem...

lægen kiggede, mærkede og testede.... Først står den på usædvanlig stærk antibiotika kur, da han mener jeg har en indfektion i underlivet, imorgen slal jeg indsende klamydia test( det er standart) og allerede mandag vil ha se mig igen...  urin test viste ikke graviditet, men heller ikke underlivsbetændelse som han regnede med den ville... Men han ku mærke og se at det ik var som det sku være.... Så mandag ville han håbe at kunne sige mere og håbede at antibiotika kuren ville få has på det der var, og jeg slap med anden behandling og håbede at der ik var mere i vejen... Meeeen han var ik helt glad for situationen.... Da jeg har høj feber, og ondt flere steder.... Men nu må vi se.... Jeg blev sendt hjem, hvor jeg lovede ham at blive til jeg fik det bedre... Så kæresten puttede mig og fik sovet et par timer og hoppede i seng igen allered kl 19....

Rigtig god bedring.

for at medicinen er effektiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/230708pi1/proever-at-bliv e-gravid/lille-svag-positiv.aspx

En lille udvikling som vi/jeg håber har noget af skylden og hvor der forhåbentlig er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.