Jeg vælger at være anonym, da jeg ik ønsker at kunne blive fundet gennem søgning mm.....
Igennem 4 mdr har jeg været syg, med utilpashed, opkast og ondt i underlivet....
der er sket mange ting i perioden.. et dødsfald og en bio, hvor de ved scanning fandt 2 store cyster...
Jeg bliver ved at få det mere og mere dårligt, kaster op flere gange om dagen, har det rigtig skidt og er nu begyndt at få feber og koldsved... ondt i maven og underlivet.. ej den side som cysterne sidder i..... og har det som om at jeg er ved at blive "spist" op invendig....
Nu har jeg endnu engang taget kontakt til lægen der vil se mig idag... og han lagde ikke skjul på han var bekymret.. han er en bestemt mand, og når man kan høre på ham at han er bekymret skal man tag det alvorligt...
Jeg er SÅ bange for at jeg fejler noget alvorligt, jeg er sjældent alvorlig syg, en gang omgangssyge osv og det er det.. men den her gang, er jeg selv sikker på at der er noget helt galt.... normalt er jeg typen der siger.... nåååh det går væk af sig selv og det er ingenting... men nu har jeg en rigtig grim fornemmelse af at jeg virkelig er ved at blive spist op indeni, af kræft.....
Anmeld