Sygemeldt under Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

nu når jeg ''kun'' er 5 uger henne tænker jeg måske 

min læge vil sige det tidlig og blive sygemeld ? .. 

- og en anden ting har lige været inde og kigge hvornår hun har tid det har hun først om en månede, så tænker og skrive det til hende via nettet kan man godt det og så få en sygemelding den vej ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Mini us

Anonym skriver:

nu når jeg ''kun'' er 5 uger henne tænker jeg måske 

min læge vil sige det tidlig og blive sygemeld ? .. 

- og en anden ting har lige været inde og kigge hvornår hun har tid det har hun først om en månede, så tænker og skrive det til hende via nettet kan man godt det og så få en sygemelding den vej ?

Jeg var hos lægen da jeg var i uge 7 og der lavede han en lægeerk. På en måned. Da den udløb skrev jeg en mail til ham om at jeg stadig var meget dårlig og ikke kunne varetage mit arbejde og så skrev han at han ville lave en ny tiden ud.. 

Anmeld

29. oktober 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger .. 

jeg er 5 uger henne idag og brækker mig 3-5 gange om dagen. 

har kvalme fra jeg står op 07:00 til omkring middag . 

sover om eftermiddagen har min datter på 5 som jeg også skal have i skole frem og tilbage . 

overvejer og blive sygemeld ind til jeg kan komme uden for en dør uden og brække mig . :s .. 

- hvordan gjorde i ? blev i sygemeld og var det ' 'nemt'' nok og blive?

Man kunne evt starte med en deltids sygemelding

Min læge kontakter mig imorgen og der vil jeg bede om en på deltid.

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Man kunne evt starte med en deltids sygemelding

Min læge kontakter mig imorgen og der vil jeg bede om en på deltid.

men deltid hjælper ikke når jeg studere

Anmeld

29. oktober 2013

C-Dog

Kan du ikke bare hjemme studere? Da jeg var gravid med den første måtte jeg tit stå af bussen midt ude på landet for at brække mig og så gå et par km i skole. Hverken min skole eller læge gad ta mig seriøst. At være gravid er jo ikke en sygdom, og jeg var jo blevet det frivilligt. Damn, Jeg kunne ha slået dem, men man er vel godt opdraget. Endte med bare at droppe ud og leve af min opsparing, herre øv. Håber du har en sød læge, mit brækkeri stod på ind til uge 30!!! Men nogle er heldige det stopper ved uge 12 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.