Sygemeldt under Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger .. 

jeg er 5 uger henne idag og brækker mig 3-5 gange om dagen. 

har kvalme fra jeg står op 07:00 til omkring middag . 

sover om eftermiddagen har min datter på 5 som jeg også skal have i skole frem og tilbage . 

overvejer og blive sygemeld ind til jeg kan komme uden for en dør uden og brække mig . :s .. 

- hvordan gjorde i ? blev i sygemeld og var det ' 'nemt'' nok og blive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

MorDk

Da jeg var gravid med min datter der blev jeg sygemeldt fra uge 7 og ja frem til termin. Startede med 3 ugers sygemelding. Så frem til uge 13 og derfra frem til termin. Havde DØGNkvalme og kunne INGENTING! Det var modbydeligt. Min læge sygemeldte mig uden problemer. Han mente heller ikke at mulighederklæring kunne komme på tale sådan som jeg havde det. Så jeg blev sygemeldt.

Anmeld

29. oktober 2013

Mini us

Jeg var sygemeldt fra jeg var i uge 7+ og 4 måneder frem. Herefter brugte jeg al min ferie og er nu på barsel. Selvom min læge lavede en lægeerk. Fremtil termin. Jeg kunne slet ikk fungere pga kvalme, hovedpine og svimmelhed :/ 

Håber du får det bedre

Anmeld

29. oktober 2013

MorDk

RIGTIG god bedring!!

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Da jeg var gravid med min datter der blev jeg sygemeldt fra uge 7 og ja frem til termin. Startede med 3 ugers sygemelding. Så frem til uge 13 og derfra frem til termin. Havde DØGNkvalme og kunne INGENTING! Det var modbydeligt. Min læge sygemeldte mig uden problemer. Han mente heller ikke at mulighederklæring kunne komme på tale sådan som jeg havde det. Så jeg blev sygemeldt.

skal man bare sige til sin læge man gerne vil sygemeldes hvis det muligt , da man døjer meget med kvalme og træthed, samt jeg jo også skal passe min datter og sover det meste af eftermiddagen væk :s

Anmeld

29. oktober 2013

MorDk

Anonym skriver:

skal man bare sige til sin læge man gerne vil sygemeldes hvis det muligt , da man døjer meget med kvalme og træthed, samt jeg jo også skal passe min datter og sover det meste af eftermiddagen væk :s

Jeg fortalte ham min situation. At jeg ingenting magtede. At jeg konstant måtte melde mig syg fra arbejde, hvilket var til stor gene for mine kolleger/arb. pladsen. (at de ikke kunne regne med mig) Men jeg sagde ikke så meget han lyttede og han sagde ok til en sygemelding.

Anmeld

29. oktober 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg fortalte ham min situation. At jeg ingenting magtede. At jeg konstant måtte melde mig syg fra arbejde, hvilket var til stor gene for mine kolleger/arb. pladsen. (at de ikke kunne regne med mig) Men jeg sagde ikke så meget han lyttede og han sagde ok til en sygemelding.

Må prøve og forhøre mig når jeg skal til lægen næste gang 

for det her er ikke til og holde ud

Anmeld

29. oktober 2013

MorDk

Anonym skriver:

Må prøve og forhøre mig når jeg skal til lægen næste gang 

for det her er ikke til og holde ud

Føler med dig!

Anmeld

29. oktober 2013

Mini us

Anonym skriver:

Du skal bare sige det som.det er.. at du ikke har kræfter til job og at det stresser dig at du skal tage sygemelding løbende så du ville kunne slappe mere a med en sygemelding. Jeg skulle heller ikke overtale min læge. Han kunne også se på lig jeg var akidt 

Anmeld

29. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tag til lægen, fortæl hvordan du har det og hvordan det fungerer med dit arbejde. Så foreslår han nok selv en sygemelding, evt bare et par uger ad gangen, så der er mulighed for at starte op igen når/hvis du får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.