nogen som gider tage mit dankort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Vingummien

Sanne skriver:

har osse kun købt tøj som han ikke kan passe endnu da han har så meget nu... men syntes det er rart at have på lager...

Ja det syntes jeg også det er, men jeg har lært at passe på, han røg op i str 80 i tøj, og købte så en del ind, men 3 uger senere skulle han have 86 så var en del vi ik fik brugt, øvøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

SaNiNa

Rikke skriver:

He he, her gik det helt af sig  selv... banken tog det !!
For jeg kender UDMÆRKET det med at sidde og købe tøj på nettet.

uuuh sig det ikke, men mon ikke der er råd til det ellers må jeg jo tage lidt fra opsparingen

Anmeld

23. juli 2009

Mormilla

Sanne skriver:

den koder er der vist reft om

Ja det er der vist

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Ja det syntes jeg også det er, men jeg har lært at passe på, han røg op i str 80 i tøj, og købte så en del ind, men 3 uger senere skulle han have 86 så var en del vi ik fik brugt, øvøv

Det er da bare gået stærkt så... vi er lige ved at kunne være i str 62 uden det er lidt for stort ny men bukserne er kun 56 endnu

Anmeld

23. juli 2009

Diana...

Sanne skriver:

den koder er der vist reft om

Jeg kom først 

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Sanne skriver:

Det er da bare gået stærkt så... vi er lige ved at kunne være i str 62 uden det er lidt for stort ny men bukserne er kun 56 endnu

Ja det går stærk her hjemme hos os. Han er knap et år og han bruger str 86 er vildt, han har altid vokset og vokset, venter stadig på at hann får en pause  med at vokse. For han er lang af sin alder

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Ja det går stærk her hjemme hos os. Han er knap et år og han bruger str 86 er vildt, han har altid vokset og vokset, venter stadig på at hann får en pause  med at vokse. For han er lang af sin alder

Nicklas var så lille i går i forhold de pigernes fra mit fødselsforberedelse hold, men han er jo så osse den sidst ankommende hvor er andre er fra april, maj han er jo fra 13 juni.

men han vokser pænt syntes jeg og min ryg syntes han er mega tung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.