nogen som gider tage mit dankort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

SaNiNa

Har købt tøj til Nicklas for over 1500kr idag... av av av mon kæresten bliver sur?

har dog kun købt på udsalg så der kommer rimelig meget ind ad døren når det kommer engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Diana...

Uhh kender det kender det. Men altså jeg skal nok tage dit dankort husk os at aflevere koden 

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Uhh kender det kender det. Men altså jeg skal nok tage dit dankort husk os at aflevere koden 

ja koden vil du sikkert gerne.

hva dækker du så lige det overtræk som er kommet i de sidste par dag, kom jo til at købe legetøj til bilen igår osse... og mere tøj

syntes jeg bruger så mange penge på nicklas hele tiden, men elsker det jo og vil heller spare på ting til mig selv.

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Sanne skriver:

Har købt tøj til Nicklas for over 1500kr idag... av av av mon kæresten bliver sur?

har dog kun købt på udsalg så der kommer rimelig meget ind ad døren når det kommer engang...

Uh ik godt kender det, køber dog kun så jeg ved at han kommer til at bruge det el er det spild af penge.

Emil skal have nyt tøj til den første, er godt han har fødselsdag den 2 så kan det være han får lidt der el penge som han kan få tøj for.

Men jeg bruger også tit penge på alt muligt til Emil, mankan bare ik lade være, er jo så meget sødt til de små

Anmeld

23. juli 2009

Christopher&Andreas

uuhhhh kender det alt for godt men vi ELSKER det jo hehe måske vi skulle oprette en lille boks vi kunne putte DK-kortet i når det trænger til karantæne hehehehe...
knus gitte 35+4 og christopher 2år som også har været på udsalg hehe

Anmeld

23. juli 2009

Mormilla

Det kender jeg alt for godt!!! Har brugt 4000kr på 4 dage til tøj til bette mand

Men jeg tager gerne dit dankort men jeg vil os ha koden Hihihihi

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Uh ik godt kender det, køber dog kun så jeg ved at han kommer til at bruge det el er det spild af penge.

Emil skal have nyt tøj til den første, er godt han har fødselsdag den 2 så kan det være han får lidt der el penge som han kan få tøj for.

Men jeg bruger også tit penge på alt muligt til Emil, mankan bare ik lade være, er jo så meget sødt til de små

har osse kun købt tøj som han ikke kan passe endnu da han har så meget nu... men syntes det er rart at have på lager...

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
He he, her gik det helt af sig  selv... banken tog det !!
For jeg kender UDMÆRKET det med at sidde og købe tøj på nettet.

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

gitte&christopher skriver:

uuhhhh kender det alt for godt men vi ELSKER det jo hehe måske vi skulle oprette en lille boks vi kunne putte DK-kortet i når det trænger til karantæne hehehehe...
knus gitte 35+4 og christopher 2år som også har været på udsalg hehe

Den boks skal have indbygget køler så kortet kan køle af igen

Anmeld

23. juli 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Det kender jeg alt for godt!!! Har brugt 4000kr på 4 dage til tøj til bette mand

Men jeg tager gerne dit dankort men jeg vil os ha koden Hihihihi

den koder er der vist reft om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.