influenza a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Det var den også, men nu hvor folk rejser pp ferie så bliver den mere udbredt. Men mange vil tage den som en alm influenza

er lidt bekymret for daniella har nemlig haft tynd mave i nogen dage nu og til og fra feber og hoster lidt osv. men vi var en tur forbi sygehuset i mandags så mon ikke de havde opdaget det der hvis det var?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Janni Pedersen

Udfra det jeg ved fra lægelig side er at man IKKE så frygte denne sygdom, HUSK på at INGEN i Danmark er døde af den. Der var godt nok en pige som kom i respirator og det var medierne hurtige til at få noget stort ud af. MEN MEN MEN hun var meget dårlig selvom hun ikke havde fået influenza A

Jeg er da heller ikke tryg ved sygdommen men ved at vi altså også kan dø af almindelig influenza, jeg tror medierne skruer det for meget op. Lægerne siger jo at det går værst ud over de som er meget syge i forvejen.

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

er lidt bekymret for daniella har nemlig haft tynd mave i nogen dage nu og til og fra feber og hoster lidt osv. men vi var en tur forbi sygehuset i mandags så mon ikke de havde opdaget det der hvis det var?

Jov det er jeg sikker på de vil. El må i til læge igen.

Men søg på google og så se hva symtomer er

Anmeld

23. juli 2009

saxa

Jeg har overhovedet ikke skænket den en tanke - og har heller ikke set fjernsyn de sidste par dage, så aner slet ikke hva status er omkring den.. Troede egentlig også den var ved at ebbe lidt ud, men nu er medierne jo også mestre i at peppe tingene ekstra op..
Men der er ingen panik her overhovedet (endnu)

Anmeld

23. juli 2009

Bondepigen

Man kan læse om symptomer og forholdsregler her:

http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-21971717.html

Anmeld

23. juli 2009

Kristina V

Frygter den, men er ikke i panik.

Vi er hoved agenter på Braun, og alle vores termometer bliver revet væk verden over.

Vi har kontakt til lægehusene for at Danmark også har en chance for at være med på hjælpemidler.

MEN det er forskelligt fra land til land hvordan man har det med den.
Sverige f.eks. har bestilt vacciner til alle landets bebore men DK, ikke har bestilt til alle.

Den er meget være en man har forvendtet. Vi har en del kontakt til u-landende på handel, og bare alene i england tror man der dør 60000 af influ. og i DK regner man med Ca. 3000..

Den er altså mere farlig end mn høre, men DK er slet ikk blevet så ramt endnu.  De spår at det trapper op efter ferie med mere smitte fare herhjemme..

Hos os betaler vi en vaccine for alle vores medarbejdere.. Vi har så meget kontakt med u-landende at vi vil være på den sikre side for dem!!

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

man kan også dø af alm. influenza.... jeg er ikke bange eller nervøs... der er vacciner nok :0)

Anmeld

23. juli 2009

Henri84

Jeg ved ikke om jeg som sådan er bekymret, ikke for mig selv i hvert fald...
Men nu har min søn både astma, og muligvis en eller flere immundefekter, regner dog stærkt med han bliver en af dem de vælger at vaccinere...
Min kæreste har nedsat lungefunktion (han var syg ved fødslen) så det er da også en smule bekymrende, men på den anden side plejer han ikke at blive særlig syg af influenza, så det er helt klart ift. Elias jeg er mest nervøs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.