influenza a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Sara.

hvordan forholder i jer til influenza a?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

qp

Godt emne (:

Jeg har faktisk slet ikke forholdt mig til Influenza A eller tænkt ret meget over det indtil her til aften da jeg så i nyhederne, at sundhedsstyrelsen havde bestilt over 3 millioner vaccinationer!
Jeg så ikke hele indslaget, men min første tanke var da "hvad sker der hvis min søn bliver ramt gennem vuggestuen (han er lige startet i mandags). Og hvad sker der hvis jeg selv bliver ramt, hvad hvis jeg dør, hvad hvis han dør"!!! Såååh jeg har da planer om, at lede efter noget læstof på nettet her når min søn er kommet i seng... Pyha hvor er det forfærdeligt pludselig, at skulle forholde sig til sådanne ting Øv øv!!

Anmeld

23. juli 2009

Bastian

Jeg forholder mig helt og aldeles afdæmpet.

Anmeld

23. juli 2009

__

Ingen panik her... endnu

Anmeld

23. juli 2009

lonemus

Jeg er gået i panik og er pisse bange for det.......er så bange for mine børn skal få det i instutionerne.......jeg er frygtelig bange

Anmeld

23. juli 2009

Lise

Jeg forholder mg forholdsvist roligt. Det er efter sigende en mild influenzaform, og vi har da vel alle overlevet en influenza før... Men altså, jeg håber da at vi går fri

Jeg forstår ikke hysteriet omkring denne influenza, hvis det er rigtigt at det er en mild influenza. Men det er måske bare fordi jeg ikke fatter det...eller fordi jeg er den evige optimist, der aldrig synes det bliver så galt som de foresiger.

Jeg har overlevet både fugleinfluenza og Sars - mon ikke også det her går...  

Anmeld

23. juli 2009

4xGreve

lærkes_mor skriver:

hvordan forholder i jer til influenza a?

nogen der ved hvad tegnene er?

Jeg personligt er lidt angst for den... Det skalmin lille familie ikke også igennem...

Men troede faktisk at den var på exit?

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

Panik her Emil går international vuggestue og alle som går der i hans stue rejser med deres forældre hjem til deres eget land og tager det derfor med herhjem til Danmark oog derfor er tanken om at aflevere ham på mandag ik den bedste tanke man lige kan have sig

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har egentlig ikke tænkt ret meget over det. Men efter at have set Nyhederne de sidste dage hvor eksperter åbenbart tager det meget alvorligt så er jeg da begyndt at tænke en del over det. Men er ikke i panik... jeg er stadig sikker på at vores dygtige læger herhjemme har helt styr på det

Anmeld

23. juli 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

nogen der ved hvad tegnene er?

Jeg personligt er lidt angst for den... Det skalmin lille familie ikke også igennem...

Men troede faktisk at den var på exit?

Det var den også, men nu hvor folk rejser pp ferie så bliver den mere udbredt. Men mange vil tage den som en alm influenza

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.