Hej, jeg har en søn på 13mdr. Og er ny gravid.
det hele er super fantastisk og vi glæder os til endnu et familiemedlem 
Nu til mit spørgsmål.
hvordan reagerede jeres første barn på lillebror/søster? Følte barnet sig "tilsidesat"? Har de gavn af hinanden osv.
Tak for svar 
Silas var også 13 mdr da jeg blev gravid med Rune
Og siden jeg udviklede bækkenløsning allerede i uge 12-13 stykker så kunne jeg ikke være der ligeså meget for Silas som jeg ellers har og det var han lidt ked af, men heldigvis har han en dejlig og kærlig far der glædeligt tager over
Så han led bestemt ingen nød og er rigtig glad for det tætte forhold han har fået til sin far nu 
Mht. til hvordan han har modtaget hans lillebror, jamen så kunne det faktisk ikke have været gået bedre synes vi
Han er en rigtig stolt storebror og han både kysser og krammer Rune og siger "Jeg elsker Rune" osv. Men i starten synes han det var lidt underligt.. Men meget lidt faktisk, han bed næsten ikke mærke i det hehe... Men vi havde også gjort meget i at fortælle ham at han skulle være storebror og vise ham billeder af babyer og sige at sådan en var der inde i mors mave og at den ville komme ud og lege en dag 
Rune ser virkelig op til Silas og man kan godt mærke på ham at han slet ikke kan vente med at komme igang med at kunne alt muligt så de kan lege sammen 
Nu ved jeg ikke hvordan det bliver når de bliver større, men jeg er rigtig glad for den alder de har imellem dem og jeg synes det er super lækkert at om et halvt års tid, så kan de løbe rundt og lege sammen 
De er også lige begyndt i dagpleje sammen og det kunne ikke være nemmere med indkørsel af Rune... Han kender jo én dernede og Silas er SÅ stolt og kommer og viser hvor lillebror er når vi kommer og henter dem... 
Det er super dejligt og ville ikke bytte nu her, selvom jeg tidligere har tænkt at det måske ville blive så hårdt for Silas... Men han har modtaget Rune så godt og er så stolt og glad for ham 
Anmeld