Han skærer tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

AnthonsMor

Karina84 skriver:

Det tror jeg bestemt ikke du skal være bange for endnu 

Jeg kan ikke huske hvor lang tid Sebastian gjorde det, men det er ikke lang tid siden han var til tandlæge og hun sagde ikke noget i hvert fald 

Lillesøster har stadig kun de to nederste tænder (hun er 6½mdr), saa hun er ikke begyndt paa det endnu, men uf jeg synes ikke den lyd er sjov...

Anthon har 3 i undermunden og 1 i overmunden, og 1 på vej i overmunden også, så han kan rigtig hygge sig med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Clisolka

AnthonsMor skriver:

Anthon er 7 måneder og 8 dage, og han skærer tænder!!!

Er der nogen der har prøvet det, og kan det stoppes, eller er det bare endnu en lille fase af nye ting, og stopper af sig selv?

Og er det skadeligt for hans tænder? Jeg ved godt, at de bliver skiftet ud, men det er da træls at døje med dem fra start

Hold ud! Det er en fase de skal igennem... Isabella gjorde det også, men stoppede ret hurtigt med det igen 

Anmeld

28. oktober 2013

AnthonsMor

Babymor1013 skriver:

Hold ud! Det er en fase de skal igennem... Isabella gjorde det også, men stoppede ret hurtigt med det igen 

Tak! Det er så rart at vide, at det går over

Anmeld

28. oktober 2013

modesty

AnthonsMor skriver:

Anthon er 7 måneder og 8 dage, og han skærer tænder!!!

Er der nogen der har prøvet det, og kan det stoppes, eller er det bare endnu en lille fase af nye ting, og stopper af sig selv?

Og er det skadeligt for hans tænder? Jeg ved godt, at de bliver skiftet ud, men det er da træls at døje med dem fra start

Det er normalt og det er en fase. 

Anmeld

28. oktober 2013

Clisolka

AnthonsMor skriver:

Tak! Det er så rart at vide, at det går over

Jeg kan ikke huske hvor lang tid hun gjorde det 

Anmeld

28. oktober 2013

AnthonsMor

Babymor1013 skriver:

Jeg kan ikke huske hvor lang tid hun gjorde det 

Bare dét, at det går over, det gør mig glad

Anmeld

29. oktober 2013

Clisolka

AnthonsMor skriver:

Bare dét, at det går over, det gør mig glad

Jeg lover dig, der er håb forude 

Anmeld

29. oktober 2013

Bshizzle

Min søn som blir 8 år til December, har skæret tænder lige siden han var helt lille...! 

Det er så ekstremt at jeg får kuldegysninger.. Og kæresten kan overhovedet ikke klare det!! 

Vi har fået afvide at der ik er noget at gøre.. Men måske overveje en natbøjle på eT tidspunkt. 

Anmeld

29. oktober 2013

AnthonsMor

Bshizzle skriver:

Min søn som blir 8 år til December, har skæret tænder lige siden han var helt lille...! 

Det er så ekstremt at jeg får kuldegysninger.. Og kæresten kan overhovedet ikke klare det!! 

Vi har fået afvide at der ik er noget at gøre.. Men måske overveje en natbøjle på eT tidspunkt. 

ØV! :/

Hvor er det bare ikke særlig rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.