Han skærer tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
18 svar
6 synes godt om
28. oktober 2013

AnthonsMor

Anthon er 7 måneder og 8 dage, og han skærer tænder!!!

Er der nogen der har prøvet det, og kan det stoppes, eller er det bare endnu en lille fase af nye ting, og stopper af sig selv?

Og er det skadeligt for hans tænder? Jeg ved godt, at de bliver skiftet ud, men det er da træls at døje med dem fra start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Karina84

Det er meget normalt at de skærer tænder i starten, det er VIRKELIG træls at høre paa!! Men det stopper heldigvis, og her er det ikke gaaet udover tænderne 

Anmeld

28. oktober 2013

AnthonsMor

Karina84 skriver:

Det er meget normalt at de skærer tænder i starten, det er VIRKELIG træls at høre paa!! Men det stopper heldigvis, og her er det ikke gaaet udover tænderne 

Tusind tak!

Ja det er skide træls at høre på, men det lyder heldigvis ikke så voldsomt, som når voksne gør det! Var bare nervøs for hans tænders tilstand

Anmeld

28. oktober 2013

mor88

AnthonsMor skriver:

Er der nogen der har prøvet det, og kan det stoppes, eller er det bare endnu en lille fase af nye ting, og stopper af sig selv?

Og er det skadeligt for hans tænder? Jeg ved godt, at de bliver skiftet ud, men det er da træls at døje med dem fra start

Jeg havde helt glemt den fase! Nøj hvor var det irriterende  MEN det går over... meget hurtigt endda   Han afprøver nok bare sine nye flotte tænder 

Anmeld

28. oktober 2013

Giraffen

AnthonsMor skriver:

min mor er børnetandpleje og da vi døjede med det sagde hun at der ikke var en døjt at gøre - måske ørepropper til forældrene men at det er en fase og at det går over

Anmeld

28. oktober 2013

tioyv

AnthonsMor skriver:

Det gjorde vores ida også, var ved og blive skør af det, men det der virkede for os var at lade være med at kommentere det, så blev hun hurtig træt det..  knus

Anmeld

28. oktober 2013

MoarMoar

husk at tjekke hans sut ekstra godt! Han kan også skærer tænder med sutten i munden. 

Min søn skar også tænder og bed en næsten ny sut over. 

Anmeld

28. oktober 2013

AnthonsMor

Ih tak I 3!

Det gjorde lige det hele meget nemmere at overskue

Anmeld

28. oktober 2013

Karina84

AnthonsMor skriver:

Tusind tak!

Ja det er skide træls at høre på, men det lyder heldigvis ikke så voldsomt, som når voksne gør det! Var bare nervøs for hans tænders tilstand

Det tror jeg bestemt ikke du skal være bange for endnu 

Jeg kan ikke huske hvor lang tid Sebastian gjorde det, men det er ikke lang tid siden han var til tandlæge og hun sagde ikke noget i hvert fald 

Lillesøster har stadig kun de to nederste tænder (hun er 6½mdr), saa hun er ikke begyndt paa det endnu, men uf jeg synes ikke den lyd er sjov...

Anmeld

28. oktober 2013

AnthonsMor

rasmusqx skriver:

husk at tjekke hans sut ekstra godt! Han kan også skærer tænder med sutten i munden. 

Min søn skar også tænder og bed en næsten ny sut over. 

Han bruger ikke særlig meget sut, men skal nok huske at holde øje med dem, tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.