Stå måske til at blive fyret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

HHC88

Jeg tænker at du virkelig må have haft et behov for at komme ud med det, når du stadigvæk er i prøveperioden..  Den er næsten selvskreven.. For jeg tror næsten ikke der er den chef m.v., der ikke ville opsige samarbejdet indenfor de første  3 mdr. når der var udsigter til et barselsorlov fra en medarbejder.. 

Men uanset, held og lykke med PB, håber så inderligt det lykkedes for jer snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

stjernehimmel

o1Mutte skriver:

Det skal lige nævnes at jeg stadig er i prøveperioden

Ville os som arbejdsgiverr ha fyret dig, hvis du ik engang havde overstået din prøveperiode endnu....  

Anmeld

28. oktober 2013

esioul

Med de arbejdstider du har, forstår jeg godt du har svært ved at finde på undskyldninger for at tage fri.

Håber det bedste for dig <3

Anmeld

29. oktober 2013

o1Mutte

Jeg arbejder i landbruget, så mit arbejde er fysisk hårdt, jeg løfter mange kg hver dag, og det ville jeg ikke kunne blive ved med, når jeg får lagt æg op. Mine arbejdstider ligger totalt åndsvagt, så jeg har intet overskud i hverdagene. Arbejder 11 dage i træk og har så fri i 3 dage. Ville ikke kunne få fri de dage jeg er nød til det. Så derfor følte jeg at jeg blev nød til at sige det.

Anmeld

29. oktober 2013

o1Mutte

HHC88 skriver:

Jeg tænker at du virkelig må have haft et behov for at komme ud med det, når du stadigvæk er i prøveperioden.. &nbspen er næsten selvskreven.. For jeg tror næsten ikke der er den chef m.v., der ikke ville opsige samarbejdet indenfor de første  3 mdr. når der var udsigter til et barselsorlov fra en medarbejder.. 

Men uanset, held og lykke med PB, håber så inderligt det lykkedes for jer snart

Har svaret længere nede hvorfor jeg valgte at sige det allerede nu.

Anmeld

29. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Der behøves ikke en grund hvis du stadigvæk er i din prøveperiode.. Desværre! 

Held og lykke! 

Anmeld

29. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
o1Mutte skriver:

Så tog jeg chancen i dag, og sagde til min arbejdsgiver at vi er i fertilitetsbehandling. Har gået og stresset rigtig meget over at skulle holde det hemmeligt.
Hans reaktion var faktisk som ventet.
Han varslede at jeg nok blev fyret pga. at han ikke har råd til at have mig.
Ringede til 3F og spurgte om hvordan jeg skulle forholde mig hvis jeg bliver fyret. De ville ringe tilbage i morgen, for som hun sagde ''Det lyder ikke så godt, nu når du lige har fortalt at du er i behandling'' Og det kan jeg kun give hende ret i...
Andre der har stået i samme situation? Og hvad skete der efterfølgende?

Ih det er ikke så godt du sagde det inden prøvetid. De må opsige dig uden begrundelse.

Anmeld

29. oktober 2013

HHC88

o1Mutte skriver:

Har svaret længere nede hvorfor jeg valgte at sige det allerede nu.

Det er selvfølgelig ikke en rar arbejdssituation at være i, når man gennemgår de ting man gør på sidelinjen.. Men så har behovet jo også været der, både fysisk og psykisk, og så må man tage det som det kommer  Kun du ved, hvad der skal til for at beskytte dig selv, og synes kun det er fint at pengene ikke overskygger dit velbefindende, selvom det bestemt ikke er et nemt valg! Hvem ved, kan være det går godt alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.