Hva er en mormor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

H+S Skjolgborg.

holbøll skriver:

Jeg må også erkende at jeg er imponeret over hvor stærk du er. Du har ikke haft en nem opvækst og derudover været lidt uheldig med fædrene til nogle af dine børn. Men jeg tror -som også andre skriver- at du bliver nødt til at være hård overfor din mor. Hvis ikke vil din søn komme til at mærke mange af de svigt som fylder meget hos dig. Og du vil jo altid bebrejde dig selv. Hun kan jo være velkommen i dit hjem, men så er tingene jo på dine præmisser.
For jeg vil da give dig ret i at det opførelsen ikke lige passer sig for en mor/mormor. Jeg kan blive helt flov ved at fortælle hvor meget min mor står til rødighed for os og drengene.
Jeg håber du kan få en "erstatnings" mor i din svigermor, og lade hende have meget med børnene at gøre. Man kan vel også søge efter en reserve bedste til sine børn, det er mennesker som går 100 % med hjertet ind i sådan et projekt.
Jeg håber du bliver ved at være stærk, for din ballast har sgu ikke givet dig de bedste vilkår. Tager hatten af for dig. Held og lykke fremover.

Tak siger min kærestes familie og en del venner også...

Vi har jo en stor familie udfra 3 børne.Min to 2 fæder min kæreste søn en mor der...Dog ikke hjælp der osv...

Men vi har da især min datters far og farmor til af tag børne selv min søn .
Udover det har vi da steens familie.

Men ikke venner der tager  ham/dem.....

Henriette 18+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

Betina88

Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

Min mormor har altid været der og især min morfar rejste til udlade på tur og meget på ture med ham og var tit hos ham..
Elskede ham meget og min mormor.

Men ikke min mor som er mormor til mine børne..

JA det er detog pt kan hun renge mig..

Mvh Henriette 18+3

Min morfar har jeg osse været meget glad for .. Men ham mistede vi i 2002 , så han ka' jo så desværre ikk' opleve at være oldefar ..

Men jeg håber du får det bedre med din mor ..

Anmeld

27. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Betina88 skriver:

Min morfar har jeg osse været meget glad for .. Men ham mistede vi i 2002 , så han ka' jo så desværre ikk' opleve at være oldefar ..

Men jeg håber du får det bedre med din mor ..

Ja mine bedsteforældre døde jo alle da jeg var under 18 år..
Desværre....
Min farmor lærte jeg af kende som 14½ år hun døde 2 år efter.. ..
Måske hun bare lige skulle opleve mig osv før hun kunne død...
Sådan er live jo af og til...

Ikke rart for dig... Mine har heller ikke opleve af bleve bedsteforældre..

Mvh Henriette 18+6.

Anmeld

27. juli 2009

TbCp

Puha. Sikke en masse du har været igennem.

Jeg har selv stået som barn, med tasken pakket og ventet på min far skulle hente mig til weekend hos ham, hvor han så aldrig dukkede op. Så jeg føler så meget med din søn, at hun nu føler samme svigt som jeg gjorde og som du jo også selv oplevede som barn.

Jeg har lovet mig selv at min datter ALDRIG skal udsættes for den slags derfor har jeg cuttet al kontakt med min far/Livas morfar (der er andre ting også men det overordnede er dog svigt ennem hele min barndom).
Da jeg endelig tog beslutningen og cuttede forbindelsen var det en hel forløsning for mig. Nu skulle jeg ikke længere svigtes af ham.

Jeg siger ikke du skal droppe forbindelsen til din mor, jeg ved hvor hårdt det er og desværre er vi børn så pokkers loyale. Men overvej i hvilken grad forbindelsen skal være der hvis ikke for din skyld så ihvertfald for din søns skyld

Anmeld

31. juli 2009

H+S Skjolgborg.

TbCp skriver:

Puha. Sikke en masse du har været igennem.

Jeg har selv stået som barn, med tasken pakket og ventet på min far skulle hente mig til weekend hos ham, hvor han så aldrig dukkede op. Så jeg føler så meget med din søn, at hun nu føler samme svigt som jeg gjorde og som du jo også selv oplevede som barn.

Jeg har lovet mig selv at min datter ALDRIG skal udsættes for den slags derfor har jeg cuttet al kontakt med min far/Livas morfar (der er andre ting også men det overordnede er dog svigt ennem hele min barndom).
Da jeg endelig tog beslutningen og cuttede forbindelsen var det en hel forløsning for mig. Nu skulle jeg ikke længere svigtes af ham.

Jeg siger ikke du skal droppe forbindelsen til din mor, jeg ved hvor hårdt det er og desværre er vi børn så pokkers loyale. Men overvej i hvilken grad forbindelsen skal være der hvis ikke for din skyld så ihvertfald for din søns skyld

Lyder ikke rart det d har opleve som barn..

Min mor er komme tilbage  til sin kæreste..

Jeg har fået talt godt ud  med hende og hun forstod mig godt hendes barnbarn ikke ville komme i går af jeg ikke ville have det..Vi hr fået en lang snak..

Nu må vi se..Men pt kommer min søn ikke alene der hjem på ferie.. men kan ske om 3-6 mdr måske.Men optil hvordan hun opføre sig osv fra nu af og frem.

Mvh Henriette 19+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.