Havde I taget ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2013

Kløver

jeg havde ikke gjort det, men her er også væltet træer, og naboens legehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Mother-love

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at politiet anbefaler at man bliver indedøre medmindre man skal noget vigtigt pga stormvejret.

Sagen er den at min datter går til gymnastik hver mandag og vi skal køre kun en lille smule for at komme derhen. Jeg er i tvivl om vi skal tage afsted eller ej. Hvad siger I?

Med alle de væltede træer der er indtil videre ville jeg blive hjemme for det er trods alt kun gymnastik

Anmeld

28. oktober 2013

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at politiet anbefaler at man bliver indedøre medmindre man skal noget vigtigt pga stormvejret.

Sagen er den at min datter går til gymnastik hver mandag og vi skal køre kun en lille smule for at komme derhen. Jeg er i tvivl om vi skal tage afsted eller ej. Hvad siger I?

Jeg har droppet en bifaftale, så nej, jeg ville ikke gøre det.

Anmeld

28. oktober 2013

Maja88

Jeg var taget afsted... men har også kørt rundt hele dagen og her er det ikke slemt...

Men ok var også ude dengang i 99

Anmeld

28. oktober 2013

Clisolka

Jeg ville blive hjemme 

Anmeld

28. oktober 2013

ano14316

Jeg skulle have været til forpræmiere på filmen "Tarok" men har besluttet at blive hjemme.. 

Anmeld

28. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Jeg sidder på mit arbejde og regnede med jeg skulle cykle hjem men har fået klar besked om jeg skal vente til en kan hente mig. Nej når politiet fraråder det så er der nok en grund og tænker der jo nok heller ikke kommer andre til gymnastik og måske heller ikke instruktørerne

Vi blev hjemme men tror ikke det var aflyst da instruktøren ikke ringede og aflyste det....

Anmeld

28. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for svar allesammmen  Vi blev hjemme 

Anmeld

28. oktober 2013

Moma

Nu er det for sent med svar. Men jeg svarer lige alligevel.

Jeg tog af sted med vores på 4 til gymnastik. Men jeg var også i tvivl og kørte, fordi der ikke var så langt.Havde tjekket hjemmefra, at det ikke var blevet aflyst. Blev nødt til at køre en omvej pga. et væltet træ, så da vi kom frem, sov Christoffer  og gym var aflyst alligevel.

Anmeld

28. oktober 2013

chael

Omsorgsgiver skriver:

Nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.