Havde I taget ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
19 svar
7 synes godt om
28. oktober 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sagen er den at politiet anbefaler at man bliver indedøre medmindre man skal noget vigtigt pga stormvejret.

Sagen er den at min datter går til gymnastik hver mandag og vi skal køre kun en lille smule for at komme derhen. Jeg er i tvivl om vi skal tage afsted eller ej. Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

2721

Jeg ville ikke gøre det. Det er trods alt bare gymnastik.

Anmeld

28. oktober 2013

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at politiet anbefaler at man bliver indedøre medmindre man skal noget vigtigt pga stormvejret.

Sagen er den at min datter går til gymnastik hver mandag og vi skal køre kun en lille smule for at komme derhen. Jeg er i tvivl om vi skal tage afsted eller ej. Hvad siger I?

Nej jeg ville blive hjemme. vejret kan ændre sig så hurtigt, og du ved ikke hvordan det er, når I skal hjem. hvad der kan ske mens i er der.

bliv hjemme og hyg i stedet for.

Anmeld

28. oktober 2013

Nadia&Daniel

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var blevet hjemme - og lavet noget rigtigt hjemmehygge 

Anmeld

28. oktober 2013

Ka+Ma=Be

Nej nej nej! ikke risikoen værd for gymnastik

Anmeld

28. oktober 2013

lineog4

Jeg sidder på mit arbejde og regnede med jeg skulle cykle hjem men har fået klar besked om jeg skal vente til en kan hente mig. Nej når politiet fraråder det så er der nok en grund og tænker der jo nok heller ikke kommer andre til gymnastik og måske heller ikke instruktørerne

Anmeld

28. oktober 2013

Smil

Profilbillede for Smil

Vi skulle også have været af sted til gymnastik, men har valgt at blive hjemme pga vejret

Vi holder i stedet for hyggeeftermiddag med levende lys og varm kakao - så ingen sure miner fra vores datter

Anmeld

28. oktober 2013

Faith

Jeg var blevet hjemme

Anmeld

28. oktober 2013

CaWi

Omsorgsgiver skriver:

Hentede den lille fra dp for en time siden.
Flere gange kom der store grene flyvende hen på bilen/forruden.
Jeg ville blive hjemme og hygge.

Anmeld

28. oktober 2013

dpb

Omsorgsgiver skriver:

Jeg ville helt klart blive hjemme 

Den eneste årsag til at kæresten herhjemme er ude i stormen lige nu er for at hente vores yngste i BH... Stormen blev nemlig lige pludselig ret kraftig her hvor vi bor og så blev vi enige om at få ham hentet i en fart.... selvom det sidst jeg hørte var at den først skulle ramme her senere  Så det kan ændre sug lynhurtigt

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.