Forlænget weekend til London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg har bestilt:-)
D. 31 jan til 3 feb.

Så er så spændt.. Min kæreste får det i julegave.. Bliver så fedt

Wuhuu... hvor fedt Den bliver han da glad for. Her bliver det også julegaven Hvor endte du med at bestille fra og hvad måtte du slippe for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nu ved jeg ikke, hvor I skal flyve fra, men british airways flyver fra kbh og billund til Heathrow.
Ryanair flyver fra Århus og Billund til Stansted, og Norwegian flyver fra Aalborg til Gatwick.

Det er nemt at komme fra de forskellige lufthavne.ind.til byen og derfra videre med undergrundsbanen.

Du må skrive, hvis du skal have hjælp til noget. Jeg, har boet i London, så kender byen ret godt

Ang hotel så kig på.hotels.com eller momondo. Der kan mange finde.mange gode tilbud

Anmeld

12. november 2013

Sujan

Anonym skriver:

Wuhuu... hvor fedt Den bliver han da glad for. Her bliver det også julegaven Hvor endte du med at bestille fra og hvad måtte du slippe for det?

Altså jeg har valgt at vi skal flyve fra Kbh til Heathrow... Det er meget dyre pr. Flybillet. På f.eks. Easyjet kan man flyve til andre lufthavne rigtig billigt. Men de ligger længere væk fra selve London.

Så har jeg valgt et hotel i paddington, fordi jeg fandt ud af der går et eksprestog der kun køre mellem lufthavnen og paddington. Så virker ret nemt.

Kom af med 1900 for flybilletter og 2800 for hotel. Fra fredag til mandag.

Anmeld

12. november 2013

mulleh

min kæreste og jeg har besluttet at vi tager en tur til London istedet for julegaver. så det lidt sjovt at du skrev dette. Så man kunne følge med.  

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Altså jeg har valgt at vi skal flyve fra Kbh til Heathrow... Det er meget dyre pr. Flybillet. På f.eks. Easyjet kan man flyve til andre lufthavne rigtig billigt. Men de ligger længere væk fra selve London.

Så har jeg valgt et hotel i paddington, fordi jeg fandt ud af der går et eksprestog der kun køre mellem lufthavnen og paddington. Så virker ret nemt.

Kom af med 1900 for flybilletter og 2800 for hotel. Fra fredag til mandag.

Rigtig gode fif og noget, der er værd at tage med i overvejelsen om, hvor vi flyver fra/til og hvor vi skal bo. Det var virkelig heller ikke voldsomt meget. Jeg har sat et budget i mit hovede på 4-5000 kr. for hotel og flybilletter. Det er vel ikke så urealistisk?

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

min kæreste og jeg har besluttet at vi tager en tur til London istedet for julegaver. så det lidt sjovt at du skrev dette. Så man kunne følge med.  

Det lyder også som en god ide Følg du endelig med

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor I skal flyve fra, men british airways flyver fra kbh og billund til Heathrow.
Ryanair flyver fra Århus og Billund til Stansted, og Norwegian flyver fra Aalborg til Gatwick.

Det er nemt at komme fra de forskellige lufthavne.ind.til byen og derfra videre med undergrundsbanen.

Du må skrive, hvis du skal have hjælp til noget. Jeg, har boet i London, så kender byen ret godt

Ang hotel så kig på.hotels.com eller momondo. Der kan mange finde.mange gode tilbud

Det ved jeg heller ikke selv endnu. Det er lidt svært at planlægge 100% uden de præcise datoer. Som det er nu er min kærestes eksamensdato også blevet flyttet til ugen efter end først oplyst (kender ikke eksakte dato endnu og ved ikke, hvornår han får den), så det gør det lige lidt mere bøvlet. Men alle overvejelserne om, hvor vi skal flyve fra og til, samt hotellets placering kan jeg sagtens begynde at tage i betragtning. Dit indlæg er helt sikkert brugbart. Det er jo lidt nemmere, hvis man er godt kendt derovre Jeg vil i hvert fald lige have dig i baghovedet når jeg skal til at bestille helt præcise billetter

Anmeld

14. december 2013

Stumpen

PT skriver:

Er det også nemt for grønne uerfarne rejsende at komme ind til sit hotel?

Anmeld

14. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Er det også nemt for grønne uerfarne rejsende at komme ind til sit hotel?

Mener du fra lufthavnen eller at finde rundt i byen ?

Du må gerne skrive en pb med ankomst lufthavn, og hvor jeres hotel ligger, så skal jeg fortælle dig, hvordan du lettest kommer derhen
(jeg har en fantastisk app for londons trafik )

Anmeld

14. december 2013

Stumpen

PT skriver:

Mener du fra lufthavnen eller at finde rundt i byen ?

Du må gerne skrive en pb med ankomst lufthavn, og hvor jeres hotel ligger, så skal jeg fortælle dig, hvordan du lettest kommer derhen
(jeg har en fantastisk app for londons trafik )

Uha nej nej vi skal ikke afsted.. Jeg drømmer bare, men tanken om at være i en lufthavn og skulle finde til et hotel skræmmer mig bare lidt... Ville bare så gerne afsted til london og paris på forlængede weekender, men er lidt kylling der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.