Forlænget weekend til London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
19 svar
5 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Jeg er ano af hensyn til overraskelsen til min kæreste. Sagen er den, at han bliver færdig med sin uddannelse indenfor den nærmeste fremtid. Vi har længe snakket om en kæresteweekend til London og han får derfor sådan en af mig. Helt konkret planlægning ift. den endelige planlægning med pasning af barn og booking af billetter, kan ikke helt komme på plads endnu, da jeg stadig mangler en vagtplan fra mit arbejde og en præcis eksamensdato (ved kun, hvilken uge han skal til sin afsluttende eksamen i).

Jeg er helt grøn på området her og håber på, at i har nogle gode tips til, hvordan jeg får det planlagt bedst muligt når jeg har nogle specifikke datoer at arbejde ud fra. Er det bedst (og billigst) at købe en komplet rejse med flybilletter og hotel i en, eller kan det bedre svare sig at booke separat? Muligheden for, at en afbudsrejse kan komme på tale er stor, da det ikke er lang tid i forvejen, at jeg kender de præcise datoer (3-4 uger). Men hvad har i af erfaringer med afbudsrejser? Jeg kan vel heller ikke regne med, at der nok skal dukke en afbudsrejse op, som matcher vores planlagte rejse?

Som i kan høre har jeg brug for alle de råd og erfaringer i kan give

Hilsen hende, der trænger til at komme afsted på en kæresteferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Sujan

Følger lige med her..
Jeg vil nemlig gerne give min kæreste samme gave til sin 30 års fødselsdag...
Fandt en hjemmeside der hed solfaktor.dk hvor priserne var billige,

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Følger lige med her..
Jeg vil nemlig gerne give min kæreste samme gave til sin 30 års fødselsdag...
Fandt en hjemmeside der hed solfaktor.dk hvor priserne var billige,

Det skal du være velkommen til. Den vil jeg lige prøve at tjekke. Jeg har kun surfet på Google og fundet en masse gode tilbud, men ved ikke, hvad der bedst kan betale sig. Hvornår ville i skulle afsted?

Anmeld

28. oktober 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ano af hensyn til overraskelsen til min kæreste. Sagen er den, at han bliver færdig med sin uddannelse indenfor den nærmeste fremtid. Vi har længe snakket om en kæresteweekend til London og han får derfor sådan en af mig. Helt konkret planlægning ift. den endelige planlægning med pasning af barn og booking af billetter, kan ikke helt komme på plads endnu, da jeg stadig mangler en vagtplan fra mit arbejde og en præcis eksamensdato (ved kun, hvilken uge han skal til sin afsluttende eksamen i).

Jeg er helt grøn på området her og håber på, at i har nogle gode tips til, hvordan jeg får det planlagt bedst muligt når jeg har nogle specifikke datoer at arbejde ud fra. Er det bedst (og billigst) at købe en komplet rejse med flybilletter og hotel i en, eller kan det bedre svare sig at booke separat? Muligheden for, at en afbudsrejse kan komme på tale er stor, da det ikke er lang tid i forvejen, at jeg kender de præcise datoer (3-4 uger). Men hvad har i af erfaringer med afbudsrejser? Jeg kan vel heller ikke regne med, at der nok skal dukke en afbudsrejse op, som matcher vores planlagte rejse?

Jeg har været i London et hav af gange, og min absolut billigste metode består af flybilletter fra Ryanair og overnatning fundet på www.hostelworld.com. Her findes de samme overnatningsmuligheder, som tilbydes af rejseselskabernes pakkeløsninger - men meget billigere. Sidst vi var en forlænget weekend i London, slap vi af med 1600,- for fly og overnatning for to voksne...

Anmeld

28. oktober 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg plejer at købe over momondo både fly og hotel ,
Det er utrolig sjælendt man finder afbudsrejser til forlænget weekend og til stor byer som London Paris osv , så ville jeg ikke satse på .

Evt køb bogen turen går til London mener jeg den hedder , rigtig gode fif og ideer til hvad der er fedt at opleve

Anmeld

28. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her plejer vi også altid at flyve med rayanair. De har tit så man ka flyve den ene for 1 - 300 kr. Altså vildt billigt!!

Hotel/ b&b plejer vi endten at finde på hotels.com eller også bare tage ind på earls court og gå lidt rundt og finde et billigt sted.

Køb bogen turen går til London, der er der både vej og undergrundskort i, samt masser af gode forslag til oplevelser.

I London ska man ind i covent garden, pacadilly cirkus, oxfordt street osv. Her ka man sagtens gå fra det ene sted til det andet. Se Big ben, tage en tur i London eye ( ligger lige overfor parlement og Big ben) 

Der er jo milioner af fede musser i London og jeg elsker dem alle.

I London ska man jo også ind og se en mucikal, og her er Phantom of the opera min klar farvorit!! Så romantisk

Der er også det nye olympiske stadion, der blev bygget til ol i 2012. Og lige ved siden af det ligger der et kæmpe stort shopping center!

Rigtig god tur!! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2013

Sujan

Anonym skriver:

Det skal du være velkommen til. Den vil jeg lige prøve at tjekke. Jeg har kun surfet på Google og fundet en masse gode tilbud, men ved ikke, hvad der bedst kan betale sig. Hvornår ville i skulle afsted?

Tænker vi ville tage afsted i januar/februar måned...
Har overvejet at leje et hotel på hotels.com og så flybilletter ved siden af... Men de billige flyrejser går til gatwick eller standtsted og der er langt til hotellet... Så overvejer et billigt hotel i paddington og så lidt dyre flybilletter til Heathrow som er tættere på hotellet...

Men pyha synes det er en jungel

Så gerne kom med gode råd

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her plejer vi også altid at flyve med rayanair. De har tit så man ka flyve den ene for 1 - 300 kr. Altså vildt billigt!!

Hotel/ b&b plejer vi endten at finde på hotels.com eller også bare tage ind på earls court og gå lidt rundt og finde et billigt sted.

Køb bogen turen går til London, der er der både vej og undergrundskort i, samt masser af gode forslag til oplevelser.

I London ska man ind i covent garden, pacadilly cirkus, oxfordt street osv. Her ka man sagtens gå fra det ene sted til det andet. Se Big ben, tage en tur i London eye ( ligger lige overfor parlement og Big ben) 

Der er jo milioner af fede musser i London og jeg elsker dem alle.

I London ska man jo også ind og se en mucikal, og her er Phantom of the opera min klar farvorit!! Så romantisk

Der er også det nye olympiske stadion, der blev bygget til ol i 2012. Og lige ved siden af det ligger der et kæmpe stort shopping center!

Rigtig god tur!! Vh stine

Tusind tak for alle de gode fif Det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget. Tænker, at vi helt sikkert skal forbi og se Big Ben, det er jo London. Det er mange år siden jeg sidst har været der, men min kæreste har aldrig været der. Phantom of the opera kunne også være et rigtig godt bud. Jeg kan stadig ikke helt bestille biletter endnu, da jeg lige skal se, hvordan og hvorledes med vagtplan mm. og det er lidt svært for mig at have is i maven

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Tænker vi ville tage afsted i januar/februar måned...
Har overvejet at leje et hotel på hotels.com og så flybilletter ved siden af... Men de billige flyrejser går til gatwick eller standtsted og der er langt til hotellet... Så overvejer et billigt hotel i paddington og så lidt dyre flybilletter til Heathrow som er tættere på hotellet...

Men pyha synes det er en jungel

Så gerne kom med gode råd

Fedt, det er også der jeg tænker, at vi skal afsted. Helst januar, men som det ser ud nu kan det godt risikere at skride lidt til feb. Men skidt, bare vi kommer afsted

Det er her jeg kommer lidt til kort. Har ikke rigtigt noget overblik over, hvilke hoteller der ligger tæt på, hvilken lufthavn. Kunne være jeg lige skulle prøve at undersøge det også. Men ja, jeg synes også det er noget af en jungle lige pt.

Anmeld

12. november 2013

Sujan

Anonym skriver:

Fedt, det er også der jeg tænker, at vi skal afsted. Helst januar, men som det ser ud nu kan det godt risikere at skride lidt til feb. Men skidt, bare vi kommer afsted

Det er her jeg kommer lidt til kort. Har ikke rigtigt noget overblik over, hvilke hoteller der ligger tæt på, hvilken lufthavn. Kunne være jeg lige skulle prøve at undersøge det også. Men ja, jeg synes også det er noget af en jungle lige pt.

Jeg har bestilt:-)
D. 31 jan til 3 feb.

Så er så spændt.. Min kæreste får det i julegave.. Bliver så fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.