Orgasme i uge 2-3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Christina74

Anonym skriver:

Ja, hvordan med det? Kan det gøre at ægget ikke sætter sig fast, eller bliver mast eller hvad ved jeg? Læste en tråd på min mave, om at der var en fertilitets klinik der fraråede orgasme hos kvinden 2-3 dage efter ægløsning og en uge frem ?!! 

Jeg vil være omkring 2+6/3+0 idag, (hvis jeg er/bliver gravid) og har haft orgasme Her til aften....... 

He he ;-)

Som min mand siger, skulle vores lille baby Milo, ikke været blevet til og jeg er 20 uger henne i dag. 

Han er blevet lavet i vores sommerferie i Tyrkiet. Hvor vi var i vandet dagligt og knaldede flere gange om dagen hvor vi begge kom hver gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja, hvordan med det? Kan det gøre at ægget ikke sætter sig fast, eller bliver mast eller hvad ved jeg? Læste en tråd på min mave, om at der var en fertilitets klinik der fraråede orgasme hos kvinden 2-3 dage efter ægløsning og en uge frem ?!! 

Jeg vil være omkring 2+6/3+0 idag, (hvis jeg er/bliver gravid) og har haft orgasme Her til aften....... 

Jeg har aldrig hørt, at det skulle have nogen negativ påvirkning

Derimod har jeg hørt, at det skulle være sundt for dig, vidst fordi det styrker bækkenbunden, og det kan give en bedre fødsel i sidste ende
Så vidt jeg har forstået i hvert fald!

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Hvis vores forsøg har givet pote, vil jeg også være 2+6 idag, og sad med præcis samme tanke som dig ;-)

Ja og når man så læser at der er nogle som faktisk fraråder det, så bliver jeg skide ærgelig over det :/ 

Anmeld

28. oktober 2013

salix

nogle klinikker har en teori om at det kan være en god ide at undgå sammentrækninger af livmoren ca 1 uge efter ægoplægning men det er jo fordi det hele gøres kunstigt så man enligt ikke ved 100% om det kan ha en negativ efekt at lade kroppen gøre noget så naturligt som orgasme... men det er jo kun for folk i behandlig laver i øko babyer er det jo en ganske naturlig proces hele vejen så sex løs og nyd det og kom alt det din mand kan få dig til

Anmeld

28. oktober 2013

lycly

Anonym skriver:

Det har jeg aldrig hørt om før! Hvis det er rigtigt, så kan pb da blive en meget kedelig process for kvinden

Anmeld

28. oktober 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

nogle klinikker har en teori om at det kan være en god ide at undgå sammentrækninger af livmoren ca 1 uge efter ægoplægning men det er jo fordi det hele gøres kunstigt så man enligt ikke ved 100% om det kan ha en negativ efekt at lade kroppen gøre noget så naturligt som orgasme... men det er jo kun for folk i behandlig laver i øko babyer er det jo en ganske naturlig proces hele vejen så sex løs og nyd det og kom alt det din mand kan få dig til

Altså vi er behandling jeg får hormoner , vi skal til januar begynde ineminering hvis jeg ikke er blevet gravid inden da.... 

Anmeld

28. oktober 2013

salix

Anonym skriver:

Altså vi er behandling jeg får hormoner , vi skal til januar begynde ineminering hvis jeg ikke er blevet gravid inden da.... 

i odense er det mig bekendt kun anbefalinger til folk i IVF 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.