Orgasme i uge 2-3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.549 visninger
16 svar
15 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja, hvordan med det? Kan det gøre at ægget ikke sætter sig fast, eller bliver mast eller hvad ved jeg? Læste en tråd på min mave, om at der var en fertilitets klinik der fraråede orgasme hos kvinden 2-3 dage efter ægløsning og en uge frem ?!! 

Jeg vil være omkring 2+6/3+0 idag, (hvis jeg er/bliver gravid) og har haft orgasme Her til aften....... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Kamulla

Anonym skriver:

Ja, hvordan med det? Kan det gøre at ægget ikke sætter sig fast, eller bliver mast eller hvad ved jeg? Læste en tråd på min mave, om at der var en fertilitets klinik der fraråede orgasme hos kvinden 2-3 dage efter ægløsning og en uge frem ?!! 

Jeg vil være omkring 2+6/3+0 idag, (hvis jeg er/bliver gravid) og har haft orgasme Her til aften....... 

det har jeg godt nok aldrig hørt om før

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

http://www.min-mave.dk/debat/fertilitetsbehandling/thread-2149604.htm

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

kan desværre ikke gøre det blåt :/ er på fra mobilen 

Anmeld

27. oktober 2013

justagirl

Anonym skriver:

Den månede jeg blev gravid, vi sexede hver dag nogen gange 2 gange.. om dagen.. og fik altså orgasme hver gang...... ja han kan noget - nok om det.. jeg er altså snart halvvejs såå tror ikke det har nogen betydning..

Anmeld

27. oktober 2013

Albertsen92

Jeg har hørt det skulle hjælpe sæden op til ægget. Har aldrig hørt en orgasme skulle skade...

Anmeld

27. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvis det virkelig var en skidt ting, tror jeg alle os der er/har været tilknyttet fertilitetsklinik ville få det af vide.

Har aldrig hørt det.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Jeg har hørt det skulle hjælpe sæden op til ægget. Har aldrig hørt en orgasme skulle skade...

Ja det har jeg også hørt, men hvis jeg er gravid så jeg jo i uge 3 ca,  så der har det jo i hver fald ikke noget med sæden og gøre.... Så er det mere ægget når det skal sætte sig fast ?  Hmmm

Anmeld

27. oktober 2013

Muffinmus

Har nok kun prøvet at mangle orgasme mindre end ti gange siden jeg var 17. Og vi har da tre lækre vørn. Så er da sikker på det er en and...

Anmeld

27. oktober 2013

SabinaMortensen

Hvis vores forsøg har givet pote, vil jeg også være 2+6 idag, og sad med præcis samme tanke som dig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.