jeg har det ikke ok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Giraffen

Kay skriver:

ja men han ligger og snorker inde i sengen efter at havde puttet elna... 

puhhh... er pisse træt men ryster bare sådan og kan ikke få ro på til at skulle gå ind og sove

jeg ville gå ind og vække ham! det er bare med at få de ubehagelige følelser ud af kroppen - alternativt kan du ringe til en der ikke er så involveret, men personligt ville jeg helst bare græde lidt ud ved en jeg var tryg ved, ansigt til ansigt - hvis du virkelig kigger indad, tror du så ikke din mand hellere ville have, at du vækkede ham, end sad og kæmpede med det alene ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2013

Kay

Giraffen skriver:

jeg ville gå ind og vække ham! det er bare med at få de ubehagelige følelser ud af kroppen - alternativt kan du ringe til en der ikke er så involveret, men personligt ville jeg helst bare græde lidt ud ved en jeg var tryg ved, ansigt til ansigt - hvis du virkelig kigger indad, tror du så ikke din mand hellere ville have, at du vækkede ham, end sad og kæmpede med det alene ?

min mand vågnede selv og kom ind og vi fik snakket...

har været på arbejde i dag og kan virkelig mærke at jeg ikke har det godt... og har snakket med min leder der har bedt mig tage stilling til om jeg vil bruge vores falck health care (på jobbet) til at få "krise hjælp" og det overvejer jeg... 

Anmeld

28. oktober 2013

Moma

Du handlede professionelt og hjalp, da der var brug for din hjælp. Der var jo ingen grund til at gribe ind, når andre gjorde det. Det er rigtigt flot, det du gjorde.

Nu er det dig, der har brug for psykisk førstehjælp - det skal du huske. Du skal helt sikkert benytte dig af Falck Healtcare..

Jeg håber, du snart får det bedre!

Stort kram herfra 

Anmeld

28. oktober 2013

Kay

Moma skriver:

Du handlede professionelt og hjalp, da der var brug for din hjælp. Der var jo ingen grund til at gribe ind, når andre gjorde det. Det er rigtigt flot, det du gjorde.

Nu er det dig, der har brug for psykisk førstehjælp - det skal du huske. Du skal helt sikkert benytte dig af Falck Healtcare..

Jeg håber, du snart får det bedre!

Stort kram herfra 

tak... tænker også at jeg tager i mod det... 

Anmeld

28. oktober 2013

Giraffen

Kay skriver:

min mand vågnede selv og kom ind og vi fik snakket...

har været på arbejde i dag og kan virkelig mærke at jeg ikke har det godt... og har snakket med min leder der har bedt mig tage stilling til om jeg vil bruge vores falck health care (på jobbet) til at få "krise hjælp" og det overvejer jeg... 

det synes jeg lyder som en go idé og jeg tænker også at det er så naturligt at du reagerer på en anden måde efter du er blevet mor - du har bare så meget mere at miste og så er angsten ovenpå sådan en oplevelse også derefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.