Anonym skriver:
Jeg er sygemeldt af lægen i mandags (der var der ikke udsigt til ændringer før i næste uge tidligst) men så var min overordede hurtig og rokerede rundt allerede tirsdag! Siden har jeg ikke snakket med lægen...
det er faktisk ret Dumt af mig kan jeg godt se
men jeg følte mig presset til at sige ja til at starte fordi nu havde jeg jo fået ændret min arbejdssituation til noget meget bedre pg holdbart...
Hmm ja jeg har lært at lytte til min mave i stedet for mit hoved! Det er som oftest den der har ret!
Regner din arbejdsgiver med, at du kører på fuld tid fra i morgen? For hvis det er tilfældet, må jeg sige, at jeg ikke tror det er en holdbar løsning. Hvor længe sygemeldte din læge dig?
Det kan godt være de har rokeret om, så det kommer til at passe bedre til dig, men de får ikke det optimale ud af dig, før du er rask, og det ved de ikke hvornår du er, det ved du og din læge og evt en psykolog, hvis du går hos en.
Hvis du bor i Århus, så er jeg frivillig vejleder ved sind erhverv, der hjælper stressramte, måske det kunne være et tilbud for dig? Du får i hvert fald lige et link. Jeg ved der også er en mindre afdeling i Kbh og om ikke andet, er du velkommen til at ringe til os, så kan du i hvert fald få en lille snak
http://www.sinderhverv.dk
Anmeld