Han råber!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis det er den høreprøve med bøffer for ørene hvor der kommer en lille bip lyd i en af sidderne er det noget der først bliver lavet i 4-5 års alderen

Han fik lavet en her i start OKtober, hvor han fik hørebøffer på også skulle pege på billederne svarende til hvad de sagde i hvilket øre og den klarede han med 0 fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

DianaRJS

jydeinden skriver:

okay kunne ikke huske hvornår man startede med det .. ved bare jeg selv fik det før jeg var 6, men sådan hvornår kan jeg ærligt ikke huske så takker for informationen hehe

åhh kan se TS har skrevet de har fået lavet, kan godt ske det kommer an på hvor man er fra så...

her fik vi ihvertfald bare at vide de ikke lavede den før 4-5 års alderen, da de ikke mener børnene har helt styr over hvad de egentligt skal, og det derfor godt kan ende ud i et resultat der ikke er holdbart...

men ihvertfald, så ved du nu det er sådan i herning

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Han fik lavet en her i start OKtober, hvor han fik hørebøffer på også skulle pege på billederne svarende til hvad de sagde i hvilket øre og den klarede han med 0 fejl

kan godt ske det er forskelligt fra sted til sted så...

her har vi bare fået at vide de ikke laver den før 4-5 års alderen for at være sikre på børnene forstår hvad de skal, da det ellers kan give et resultet der ikke helt passer

men i herning hvor vi er, er det ihverfald på den måde

Anmeld

28. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

og jeg blir snart sindsyg

Min dreng på 2,5 RÅBER når han snakker, han er ørebarn, så hans øre er tjekket 1000 gange og de fejler intet - der er ikke en mellemvej for ham, enten så RÅBER han eller så hvisker han (og hvisker gør han ikke ret meget i, så lever i konstant råberi fra hans side)

Jeg blir snart tosset af al den råben, hvad skal jeg gøre??

Acceptere det og indtrudusere tale stemmer.. Sådan er der bare et eller andet magisk der sker med børn når de er omkring 2år og det fortsætter i et par år.. Det siger min erfaring mig i hvert fald fra mit job i bhv/vg

Anmeld

28. oktober 2013

jydeinden

DianaRJS skriver:

åhh kan se TS har skrevet de har fået lavet, kan godt ske det kommer an på hvor man er fra så...

her fik vi ihvertfald bare at vide de ikke lavede den før 4-5 års alderen, da de ikke mener børnene har helt styr over hvad de egentligt skal, og det derfor godt kan ende ud i et resultat der ikke er holdbart...

men ihvertfald, så ved du nu det er sådan i herning

hehe jamen det er da altid dejligt nok at blive klogere det kan jo være lavet om 17 gange siden jeg var lille, man bliver jo ikke yngre haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.