Han råber!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

og jeg blir snart sindsyg

Min dreng på 2,5 RÅBER når han snakker, han er ørebarn, så hans øre er tjekket 1000 gange og de fejler intet - der er ikke en mellemvej for ham, enten så RÅBER han eller så hvisker han (og hvisker gør han ikke ret meget i, så lever i konstant råberi fra hans side)

Jeg blir snart tosset af al den råben, hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

B&J

vores dreng er ikke direkte ørebarn men han råber også når han snakker og vi prøver at sige han ikke skal råbe men jaaa han er 3½

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vores dreng er ikke direkte ørebarn men han råber også når han snakker og vi prøver at sige han ikke skal råbe men jaaa han er 3½

Jamen, det da forfærdeligt!

Syntes det har stået på RIGTIG LÆNGE nu, phu!

Anmeld

27. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Jamen, det da forfærdeligt!

Syntes det har stået på RIGTIG LÆNGE nu, phu!

det har også stået på her siden han startede i børnehave... og det er over ½år nu...

Anmeld

27. oktober 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Min dreng på 2,5 RÅBER når han snakker, han er ørebarn, så hans øre er tjekket 1000 gange og de fejler intet - der er ikke en mellemvej for ham, enten så RÅBER han eller så hvisker han (og hvisker gør han ikke ret meget i, så lever i konstant råberi fra hans side)

har han nogensinde fået foretaget en decideret høreprøve ?

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

Ja, og der var intet

Anmeld

27. oktober 2013

Muffinmus

Vores mellemste kan heller ikke ret godt snakke normalt. Vi skal konstant bede hende om at hviske, hvilket hun nærmet ikke er i stand ril, eller bruge sin lille stemme. Igen noget hun ikke formår at gære mere end to sætninger så falder den tilbage til det meget høje toneleje igen og hun bliver snart fem.....

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

desværre er det en af de meget hyppige følger ved ørebørn, og mange gange registrer de det ikke selv.

min yngste på knap 4 år gør nøjagtig det samme, og vi tysser på ham flere gange om dagen på en god og behagelig måde, og for hver dag der går bliver det bedre og bedre

Anmeld

27. oktober 2013

DianaRJS

jydeinden skriver:

hvis det er den høreprøve med bøffer for ørene hvor der kommer en lille bip lyd i en af sidderne er det noget der først bliver lavet i 4-5 års alderen

Anmeld

27. oktober 2013

jydeinden

DianaRJS skriver:

hvis det er den høreprøve med bøffer for ørene hvor der kommer en lille bip lyd i en af sidderne er det noget der først bliver lavet i 4-5 års alderen

okay kunne ikke huske hvornår man startede med det .. ved bare jeg selv fik det før jeg var 6, men sådan hvornår kan jeg ærligt ikke huske så takker for informationen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.