Leander 3 mdr, update + masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

ØV! Kan sagtens forestille mig at det må være rigtig frustrerende!  Men håber for jer at det hele lykkes for jer snart 

Ja meget! Mange tak, det skal det nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

emmagirl skriver:

Ja, en rigtig charmebøf! Og kan kun sige det samme om søde Sofia! 

Det må man sige.. Tak ..

Anmeld

28. oktober 2013

Cbank

Dejlig update. Han er jo for lækker  

Det er super det bare går derudaf. Tiden flyver godt nok afsted ja. En dejlig bassedreng du har dig

Anmeld

28. oktober 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Dejlig update. Han er jo for lækker  

Det er super det bare går derudaf. Tiden flyver godt nok afsted ja. En dejlig bassedreng du har dig

Hihi, tak Jaa, han er bare for dejlig! 

Hvordan går det med søde Aske? 

Anmeld

28. oktober 2013

StineC

Hold op hvor er han bare skøn! nu må de sidste 15 uger godt gå lidt hurtigt, man bliver jo helt utålmodig når man ser dine dejlige billeder

Anmeld

28. oktober 2013

M (:

emmagirl skriver:

Leander er allerede 3 måneder! Tiden flyver jo afsted...  og min lille guldklump er slet ikke så lille mere! 

I onsdags, da sundhedsplejersken var her, vejede hun ham til 7300 g (3605 g ved fødslen), så det er en fordobling af fødselsvægten+100 g!!! og 65 cm (53 cm ved fødslen) - så man må sige at han vil frem i verden!  Jeg fuldammer ham og det går bare helt perfekt, kan man jo se på vægten. Han er en sulten dreng, der spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Enkelte gange tager han liiidt længere stræk, men det er kun sket 2-3 gange. 

Han har rullet fra mave til ryg siden han var 14 dage gammel, og gør det stadig, når ellers han gider - han synes det er rigtig hyggeligt at ligge på maven, for så kan man jo lege og kigge rundt. Han ligner en der allerede vil fremad, så jeg er spændt på om det lykkes ham snart  

Han er en GLAD og nem dreng, der har nemt til smil og grin - og mht. grin er han en rigtig vildbasse. Han elsker at få flyveture, svingture etc

De sidste par uger har min kæreste haft barsel, så vi har bare HYGGET rigtig meget og det har været fedt for min kæreste at lære Leander sådan rigtigt at kende. 

I onsdags begyndte vi til babysvømning og det var bare en FEST! Leander var helt pjattet med det, så det er en succes må man sige. Glæder mig allerede til næste onsdag!

Det var alt herfra, nu til billedspam af min lille tyksak 

Tillykke med de 3 mdr igår (: han er altså bare såå babylækker, men det ved du jo jeg synes!! Det er alt for længe siden jeg har set ham (jer!)..

Anmeld

28. oktober 2013

Rikke2404

emmagirl skriver:

Leander er allerede 3 måneder! Tiden flyver jo afsted...  og min lille guldklump er slet ikke så lille mere! 

I onsdags, da sundhedsplejersken var her, vejede hun ham til 7300 g (3605 g ved fødslen), så det er en fordobling af fødselsvægten+100 g!!! og 65 cm (53 cm ved fødslen) - så man må sige at han vil frem i verden!  Jeg fuldammer ham og det går bare helt perfekt, kan man jo se på vægten. Han er en sulten dreng, der spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Enkelte gange tager han liiidt længere stræk, men det er kun sket 2-3 gange. 

Han har rullet fra mave til ryg siden han var 14 dage gammel, og gør det stadig, når ellers han gider - han synes det er rigtig hyggeligt at ligge på maven, for så kan man jo lege og kigge rundt. Han ligner en der allerede vil fremad, så jeg er spændt på om det lykkes ham snart  

Han er en GLAD og nem dreng, der har nemt til smil og grin - og mht. grin er han en rigtig vildbasse. Han elsker at få flyveture, svingture etc

De sidste par uger har min kæreste haft barsel, så vi har bare HYGGET rigtig meget og det har været fedt for min kæreste at lære Leander sådan rigtigt at kende. 

I onsdags begyndte vi til babysvømning og det var bare en FEST! Leander var helt pjattet med det, så det er en succes må man sige. Glæder mig allerede til næste onsdag!

Det var alt herfra, nu til billedspam af min lille tyksak 

Dejlig update! Hvor er han skøn altså  Ja der skal da noget mad til de kinder 

Anmeld

28. oktober 2013

MIWULA

Nåå hvor er han bare skønt..

Anmeld

28. oktober 2013

mommy1991

StineC skriver:

Hold op hvor er han bare skøn! nu må de sidste 15 uger godt gå lidt hurtigt, man bliver jo helt utålmodig når man ser dine dejlige billeder

Hehe, 1000 tak! Han er bare så dejlig Og kan godt forstå at du er utålmodig - det er det bedste at blive mor 

Anmeld

28. oktober 2013

mommy1991

M (: skriver:

Tillykke med de 3 mdr igår (: han er altså bare såå babylækker, men det ved du jo jeg synes!! Det er alt for længe siden jeg har set ham (jer!)..

Hehe, og du ved at jeg synes det samme om din lækre Hjalte  

Jaaaa, hvor var du henne i formiddags???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.