Leander 3 mdr, update + masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

mommy1991

B&J skriver:

nååå han er bare en rigtigt glad dreng med masser af kærlighed ej hvor er han sød

Jaa han er  Utroligt at man kan rumme så meget kærlighed!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Trekløver(:

emmagirl skriver:

Jaa, han er bare skøn og stor  

Ej hvor sjovt at din datter er lige en dag yngre. Hvor stor er hun?  

Ja det er meget sjovt

Hun var 3610 gram og 52 lang ved fødslen, og nu vejer hun 5700 gram og er 63 cm

Anmeld

27. oktober 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Ja, det er han godt nok Og det er Anthon dælme også!!!

Aaaw du er sød!

Anmeld

27. oktober 2013

mommy1991

AnthonsMor skriver:

Aaaw du er sød!

Hihi 

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Leander er allerede 3 måneder! Tiden flyver jo afsted...  og min lille guldklump er slet ikke så lille mere! 

I onsdags, da sundhedsplejersken var her, vejede hun ham til 7300 g (3605 g ved fødslen), så det er en fordobling af fødselsvægten+100 g!!! og 65 cm (53 cm ved fødslen) - så man må sige at han vil frem i verden!  Jeg fuldammer ham og det går bare helt perfekt, kan man jo se på vægten. Han er en sulten dreng, der spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Enkelte gange tager han liiidt længere stræk, men det er kun sket 2-3 gange. 

Han har rullet fra mave til ryg siden han var 14 dage gammel, og gør det stadig, når ellers han gider - han synes det er rigtig hyggeligt at ligge på maven, for så kan man jo lege og kigge rundt. Han ligner en der allerede vil fremad, så jeg er spændt på om det lykkes ham snart  

Han er en GLAD og nem dreng, der har nemt til smil og grin - og mht. grin er han en rigtig vildbasse. Han elsker at få flyveture, svingture etc

De sidste par uger har min kæreste haft barsel, så vi har bare HYGGET rigtig meget og det har været fedt for min kæreste at lære Leander sådan rigtigt at kende. 

I onsdags begyndte vi til babysvømning og det var bare en FEST! Leander var helt pjattet med det, så det er en succes må man sige. Glæder mig allerede til næste onsdag!

Det var alt herfra, nu til billedspam af min lille tyksak 

Dejligt at høre Hvor er han sød

Anmeld

27. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Dejlig opdate.. Hvor er han nuttet

Anmeld

27. oktober 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Dejligt at høre Hvor er han sød

Jaa, han er bare så skøn 

Hvordan går det med dig?

Anmeld

27. oktober 2013

mommy1991

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig opdate.. Hvor er han nuttet

Ja, en rigtig charmebøf! Og kan kun sige det samme om søde Sofia! 

Anmeld

27. oktober 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Jaa, han er bare så skøn 

Hvordan går det med dig?

Det går ok, men menses kom desværre igen  Æv altså.. Godt nok svært ik at blive skuffet/ked af det   Det må gerne snart lykkes   Vi skal også finde ud af noget med bolig og job, så det er meget spændende

Anmeld

27. oktober 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Det går ok, men menses kom desværre igen  Æv altså.. Godt nok svært ik at blive skuffet/ked af det   Det må gerne snart lykkes   Vi skal også finde ud af noget med bolig og job, så det er meget spændende

ØV! Kan sagtens forestille mig at det må være rigtig frustrerende!  Men håber for jer at det hele lykkes for jer snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.