emmagirl skriver:
Leander er allerede 3 måneder! Tiden flyver jo afsted... 

og min lille guldklump er slet ikke så lille mere!
I onsdags, da sundhedsplejersken var her, vejede hun ham til 7300 g (3605 g ved fødslen), så det er en fordobling af fødselsvægten+100 g!!!
og 65 cm (53 cm ved fødslen) - så man må sige at han vil frem i verden! 
Jeg fuldammer ham og det går bare helt perfekt, kan man jo se på vægten. Han er en sulten dreng, der spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Enkelte gange tager han liiidt længere stræk, men det er kun sket 2-3 gange.
Han har rullet fra mave til ryg siden han var 14 dage gammel, og gør det stadig, når ellers han gider - han synes det er rigtig hyggeligt at ligge på maven, for så kan man jo lege og kigge rundt. Han ligner en der allerede vil fremad, så jeg er spændt på om det lykkes ham snart
Han er en GLAD og nem dreng, der har nemt til smil og grin - og mht. grin er han en rigtig vildbasse. Han elsker at få flyveture, svingture etc 
De sidste par uger har min kæreste haft barsel, så vi har bare HYGGET rigtig meget og det har været fedt for min kæreste at lære Leander sådan rigtigt at kende.
I onsdags begyndte vi til babysvømning og det var bare en FEST! Leander var helt pjattet med det, så det er en succes må man sige. Glæder mig allerede til næste onsdag!
Det var alt herfra, nu til billedspam af min lille tyksak