Hvad hader du ved din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

Newsence

at han altid tar mega meget mad på tallerken uden at tænke over der skal være til alle

at hans computer/telefon ofte har første priotet

at han "glmmer" at børste tænder

At han gladeligt prutter højt uanset hvor vi er ( svaghed fra hans familie)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

mor88

Her tænker jeg små ting som bare falder dig i øjet hele tiden 

• At han er så dårlig til at rydde op omkring sig og holde orden
  • At han altid siger undskyld for ting man ALDRIG nogensinde ville sige undskyld for. Og nu er det begyndt at smitte af.
  • At jeg ikke kan hoste en lille bitte smule uden at han straks står klar med tre forskellige slags astmainhalatorere samt tilbuddet om at lave en kop the med honning (okay, meget sød egentlig, men irriterende i øjeblikket  )
  • At han tror han dør hver dag, når jeg serverer grøntsager til aftensmaden og forlanger at han spiser det, før der kommer kød på bordet. Typisk mænd vel? 
  • At han kan sidde ved computeren en hel dag, hvor han kun rejser sig for at hente kaffe og ryge.
  • At han ingen tid har. Hvis ikke han passer på stresser han sig selv ihjel, inden han fylder 30.

Kom frisk, intet er for dumt at skrive. 

At han altid tror at han ikke kan finde ud af at smide vasketøjet til vask, delv om han godt kan finde ud af det!

At der skal en bombe til at få ham op af sengen om morgenen

At han aldrig lytter, når jeg giver ham gode råd. Han skal først blive sur over tingene, så jeg endnu en gang kan give ham det gode råd, før han fatter budskabet

At han lukker af, når problemerne bliver uoverskuelige

At han altid synes det er for tidligt at putte den lille. Det er meget sødt, fordi han elsker at lege med hende, men stadig irriterende at jeg hver aften skal forklare ham, hvor vigtigt det er med fast rutine

At han aldrig fatter at vi skal kikke efter tilbud, men stadig bliver irriteret over, hvor mange penge vi bruger på mad

At han, hver gang han tager i byen siger, at han ikke vil drikke det vilde, for derefter at komme kravlende hjem om morgenen(han hår meget sjældent i byen)

At han er BESAT af fodbold!! Hvor meget fodbold kan man se, før man bliver sindssyg?

jaa.. Der var mange ting   Men han har såååå mange gode sider, at de opvejer de dårlige x 100 

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

At han stoler meget mere på mig end på sig selv og derfor måske er lidt af en push-over der bare gør som jeg siger istedet for at tænke selv. Men det er egentlig også meget sødt, på en forskruet måde ;-) når jeg feks råber "unger så har i 10 min spilletid tilbage på mobil, tablet, computer, tv og så rydder vi op" og så svare Han automatisk "okay" i flok med ungerne. Som om jeg også er hans mor og bestemmer over ham istedet for han bare stoppede og rryddet op af sig selv :-P
Og så at han aldrig synes han kan tillade sig at bruge penge på sig selv, så hvis han køber en burger i sin pause, har han dårlig samvittighed og tør ikke sige det. Og nyt tøj køber han slet ikke, det er jo så dyrt og han vil hellere ha mig og ungerne får, selv om vi har rigeligt. Så ja, Hans usikkerhed gør mig lidt ondt, men jeg kunne aldrig hade ham for det.

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

Jeg hader ikke noget eller jo den måde han tygger  Men der er en del der irriterer mig faktisk for meget k forhold til hvad jeg elsker - ups.

Det irriterer mig:

- han drikker en øl til aftensmaden

- han falder i søvn på sofaen (og jeg gør det også selv så....)

- at han ikke selv tager initiativ til ting med børnene 

- at han ikke har styr på skolen, børnehaven, jakker, sko osv osv osv osv

- at han hele tiden siger: åhh jeg er træt...

- at hans telefon er i hans hånd hele tiden

- at han glemmer at børste tænder

- han ikke gør noget mere ud af sig selv

og nu stopper jeg listen ellers bliver det pinligt ;-)

Anmeld

27. oktober 2013

LilleLene

Han ALTID tager på jagt eller fiske når han har fri weekender

Han hjælper aldrig til om morgenen

han siger altid "jamen du er bedst til det"

han har ikke str på en skid omkring den bette

han tør ikke sige sin mor igen (som åbenlyst gør ting for at provokere mig)

han aldrig tømmer eller stiller i opvaskeren

han ikke kan finde ud af at putte tøjet i de rigtige vasketøjskurve (der STÅR på dem hvilke farve der skal i)

Han aldrig holder fri fra arbejde til tiden

han brokker sig over sit arbejde, men gør aldrig noget ved det

tror vidst også jeg stopper nu, inden jeg går helt fra ham

Anmeld

27. oktober 2013

MorTil4<3

Antioxi skriver:

Her tænker jeg små ting som bare falder dig i øjet hele tiden 

• At han er så dårlig til at rydde op omkring sig og holde orden
  • At han altid siger undskyld for ting man ALDRIG nogensinde ville sige undskyld for. Og nu er det begyndt at smitte af.
  • At jeg ikke kan hoste en lille bitte smule uden at han straks står klar med tre forskellige slags astmainhalatorere samt tilbuddet om at lave en kop the med honning (okay, meget sød egentlig, men irriterende i øjeblikket  )
  • At han tror han dør hver dag, når jeg serverer grøntsager til aftensmaden og forlanger at han spiser det, før der kommer kød på bordet. Typisk mænd vel? 
  • At han kan sidde ved computeren en hel dag, hvor han kun rejser sig for at hente kaffe og ryge.
  • At han ingen tid har. Hvis ikke han passer på stresser han sig selv ihjel, inden han fylder 30.

Kom frisk, intet er for dumt at skrive. 

1: at han er stædig som en æsel !!!
hvis han har sat sig i hovedet at det eller det vil han ikke, sååå skal man godt nok presse længe før han gir sig bare en smule

2: åååhhh jeg løb faktisk allerede tør der

for i mit hoved har jeg fundet den perfekte mand

ja han kan være lidt glemsom med hensyn til at huske at lægge tøjet i vasketøjskurven eller handle det som jeg har sagt og glemme det halve
MEN det er ting vi griner af og jeg syntes kun det er søde små ting

såååå . han er min perfekte mand, og der er faktisk ik meget jeg ser ned på og ville ønske var anderledes smill

Anmeld

27. oktober 2013

Victoria2013

Hader er et meget stærkt ord at bruge

Men jeg vil sige at jeg er træt af:

- At han ALTID har høretelefoner på, når han sidder ved computeren og altid enten spiller eller ser en film/serie (eller begge dele samtidig) og det er virkelig svært at spørge ham om ting eller bare snakke almindeligt til ham, når man altid lige skal prikke til ham først før han hører efter... 

- At han syntes det er normalt og nødvendigt at drikke et par øl/en halv flaske vin/et par glas whiskey 4-5 aftener om ugen. Jeg syntes det er lidt for ofte at drikke alkohol, men han mener ikke det er noget problem.

- At han altid lige skal høre de gode råd mod sygdom osv fra sin mor også, før han tror på det. Også selvom jeg havde foreslået præcis det samme i forvejen.

- At han tit mener det er vigtigere at blive længe til en familiefødselsdag ved hans familie, end at vi kommer hjem så vores datter kan komme i seng når hun er træt om aftenen (hun er altså kun 4-5 mdr, jeg mener hendes nattesøvn er vigtigere end hans familie).

Anmeld

27. oktober 2013

Tystys14

At han er så ynkelig når han er en smule forkølet (han har evnen til at ligne en der er blevet sparket i ansigtet, hvis bare han forstiller sig han er forkølet) Virkellig irreterende. 

At han er 100000% sikker på han er influenza (mindst) hvis han nyser en gang. Kan jeg desværre godt blive ret idiot over i længden. 

At han tror gulvet er til vasketøj og "glemmer" vi har en kurv til det. 

At han kan komme ud af køkkenet og fortælle han har ryddet op, hvorefter man går der ud og alle skabe og skuffer er åbne.  Til at leve med, men træls. 

Og lige til sidst. At han har taget mega meget på, og hele tiden snakker om at gå til træning uden ret faktisk at gøre det. (Så smider han sig i sofaen med slik på bordet) 

Anmeld

27. oktober 2013

PrincessTanja

Hmm nu skal jeg passe på for han sidder lige ved siden af haha, men måske det kunne give ham et lille hint eller 2 hvis han vælger og kigge med her hihi..

Hader ikke, men kan blive idiot over:

- Hans computerforbrug, ISÆR WoW spillet.

- Han glemmer og være romantisk, i forhold til mit behov for romantik i hvert fald.

- Han er stort set umulig og få med ud og være social med familie og venner.

- Han har svært ved og håndtere mig når jeg er ked af det og trøste mig.

- Han er ikke så god til og snakke.

- Han er ikke god til og stå op om morgenen.

Men igen, jeg ELSKER ham sq.

Anmeld

27. oktober 2013

*Pingvinen*

Jeg synes ordet HADER er meget stærkt. Hvis jeg hadede noget ved min mand, tror jeg ikke, jeg var sammen med ham. Men det eneste, der virkelig genere mig grænseløst er, at han sjældent vasker hænder efter toiletbesøg. Dette på trods af mange mange informationer omkring hygiejne og hvor ulækkert jeg synes det er. Tror simpelthen ikke, han har lært det grundlæggende i sin barndom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.