Her tænker jeg små ting som bare falder dig i øjet hele tiden 
- At han er så dårlig til at rydde op omkring sig og holde orden
- At han altid siger undskyld for ting man ALDRIG nogensinde ville sige undskyld for. Og nu er det begyndt at smitte af.
- At jeg ikke kan hoste en lille bitte smule uden at han straks står klar med tre forskellige slags astmainhalatorere samt tilbuddet om at lave en kop the med honning (okay, meget sød egentlig, men irriterende i øjeblikket
) - At han tror han dør hver dag, når jeg serverer grøntsager til aftensmaden og forlanger at han spiser det, før der kommer kød på bordet. Typisk mænd vel?
- At han kan sidde ved computeren en hel dag, hvor han kun rejser sig for at hente kaffe og ryge.
- At han ingen tid har. Hvis ikke han passer på stresser han sig selv ihjel, inden han fylder 30.
Kom frisk, intet er for dumt at skrive. 
At han altid tror at han ikke kan finde ud af at smide vasketøjet til vask, delv om han godt kan finde ud af det!
At der skal en bombe til at få ham op af sengen om morgenen
At han aldrig lytter, når jeg giver ham gode råd. Han skal først blive sur over tingene, så jeg endnu en gang kan give ham det gode råd, før han fatter budskabet
At han lukker af, når problemerne bliver uoverskuelige
At han altid synes det er for tidligt at putte den lille. Det er meget sødt, fordi han elsker at lege med hende, men stadig irriterende at jeg hver aften skal forklare ham, hvor vigtigt det er med fast rutine
At han aldrig fatter at vi skal kikke efter tilbud, men stadig bliver irriteret over, hvor mange penge vi bruger på mad
At han, hver gang han tager i byen siger, at han ikke vil drikke det vilde, for derefter at komme kravlende hjem om morgenen(han hår meget sjældent i byen)
At han er BESAT af fodbold!! Hvor meget fodbold kan man se, før man bliver sindssyg?
jaa.. Der var mange ting
Men han har såååå mange gode sider, at de opvejer de dårlige x 100 
Anmeld