Hvad hader du ved din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
27 svar
23 synes godt om
26. oktober 2013

Antioxi

Her tænker jeg små ting som bare falder dig i øjet hele tiden 

• At han er så dårlig til at rydde op omkring sig og holde orden
  • At han altid siger undskyld for ting man ALDRIG nogensinde ville sige undskyld for. Og nu er det begyndt at smitte af.
  • At jeg ikke kan hoste en lille bitte smule uden at han straks står klar med tre forskellige slags astmainhalatorere samt tilbuddet om at lave en kop the med honning (okay, meget sød egentlig, men irriterende i øjeblikket  )
  • At han tror han dør hver dag, når jeg serverer grøntsager til aftensmaden og forlanger at han spiser det, før der kommer kød på bordet. Typisk mænd vel? 
  • At han kan sidde ved computeren en hel dag, hvor han kun rejser sig for at hente kaffe og ryge.
  • At han ingen tid har. Hvis ikke han passer på stresser han sig selv ihjel, inden han fylder 30.

Kom frisk, intet er for dumt at skrive. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

AnthonsMor

Antioxi skriver:

• At han altid siger undskyld for ting man ALDRIG nogensinde ville sige undskyld for. Og nu er det begyndt at smitte af.
  • At jeg ikke kan hoste en lille bitte smule uden at han straks står klar med tre forskellige slags astmainhalatorere samt tilbuddet om at lave en kop the med honning (okay, meget sød egentlig, men irriterende i øjeblikket  )
  • At han tror han dør hver dag, når jeg serverer grøntsager til aftensmaden og forlanger at han spiser det, før der kommer kød på bordet. Typisk mænd vel? 
  • At han kan sidde ved computeren en hel dag, hvor han kun rejser sig for at hente kaffe og ryge.
  • At han ingen tid har. Hvis ikke han passer på stresser han sig selv ihjel, inden han fylder 30.

At hans computerspil er meget vigtigt for ham.

At han aldrig ligger vasketøjet i de rigtige kurve!!!!

At han aldrig slår brættet ned når han har tisset!

At han godt kan lide at gå i byen - tit..

At han er dårlig til at rydde op efter sig selv..

men der er også bare 100 gange flere ting jeg så elsker ved ham

Anmeld

26. oktober 2013

Loa

Hader er et stærkt ord, men ting som kan drive mig lettere til vandvid:

- hans besættelse af fodbold, alt fodbold

- at han arbejder konstant

- at han ikke ved at jeg ved bedst mht vores datter ( )

- at han har svært ved at sige fra/sige sin mening over for alle andre end mig

- at han har så sindssygt svært ved at stå op om natten eller om morgenen når det drejer sig om vores datter

Anmeld

26. oktober 2013

LinLin

Jeg hader når min mand er syg (= forkølet)! Han er såååå ynkeligt mine børn kan have høj feber/influenza/halsbetændelse og stadig være meget mindre syg udadtil....

Anmeld

26. oktober 2013

Mortilxx

At hans computer er så vigtig for ham så man skal bede ham om, at gøre noget 10 gange i stedet for 2 gange, og når man har bedt ham om det 10 gange brokker han sig over jeg beder ham om det mange gange.

At man ikke kan komme i kontakt med ham når han sidder ved computeren samt mobilen.

At han ikke siger undskyld når han godt kan se jeg bliver såret eller ked af de ting han gør.

Kan sikkert nævne en masse andre ting, men han gør så også rigtig mange ting som jeg elsker ham for :-)

Anmeld

26. oktober 2013

Muhmi

Jeg vil ikke sige jeg hader noget ved ham, så ville det jo være nederen at være sammen med ham.. Men de her ting kan pisse mig af

At han aldrig lukker skabene efter sig...

At han er en douche til at stå op om morgenen...

At han har mega sure tæer altid

At han er ligeså, hvis ikke MERE stædig end jeg er.. Grrr! 

Tror vist det er det... Hmmm....

JO og at han piller bussemænd MEGET åbenlyst, altså som i, når man fører en samtale med ham, stikker han bare en finger op og graver rundt.. Det er ret irriterende... hehehe

Anmeld

26. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hader ikke noget, men det er irriterende at:
Han synes at han altid har ret
Tager sin sokker af og smider dem alle andre steder end i vasketøjskurven
Er for meget ved sin computer
Glemmer altid at tømme sin taske efter fodbold

Og så er der en masse jeg elsker ham for. Kan ikke forestille mig en hverdag uden ham.

Anmeld

26. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

At han prutter helt åndsvagt meget og gerne lægger lidt ekstra kræfter i så det bliver ekstra klamt  Det er seriøst det mest ucharmerende i verden! 

At han altid glemmer at skylle sin tallerken af efter morgenmad. (Havregryn der har sidder i 8timer og tørret ind er umulige at få af)

at han ikk selv tager initiativ til det huslige.

Anmeld

26. oktober 2013

Goggelogge

Muhmi skriver:

Jeg vil ikke sige jeg hader noget ved ham, så ville det jo være nederen at være sammen med ham.. Men de her ting kan pisse mig af

At han aldrig lukker skabene efter sig...

At han er en douche til at stå op om morgenen...

At han har mega sure tæer altid

At han er ligeså, hvis ikke MERE stædig end jeg er.. Grrr! 

Tror vist det er det... Hmmm....

JO og at han piller bussemænd MEGET åbenlyst, altså som i, når man fører en samtale med ham, stikker han bare en finger op og graver rundt.. Det er ret irriterende... hehehe

Blev nødt til at synes godt om det med bussemanden.. Det er da lidt sjovt han ikke tænker over det

Anmeld

26. oktober 2013

pussekat

Antioxi skriver:

hejsa
jeg hader at min mand ikke give sex mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.