De pisser mig godt nok af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Holder fødselsdag i dag for kærestens familie. Puha, vi har en lukket altan og der er 6 af dem der selvfølgelig ryger og finder det helt normalt at ryge derude ved barnevognen, madresser og en anden barnevogn jeg skulle sælge. og som min søn sover i. Åbner kun et lille vindue og lukker igen når de går og lader også døren til stuen stå åben. Og sagde til kæresten at jeg ikke gad ha de røg derude hvor min søn står og sover, han satte godt nok askebærgeret ude på trappen men det har de åbenbart rykket ind. Nu er jeg gået med hunden inden jeg koger over!

jeg kan godt forstå du bliver sur, men du er nød til at bruge ord ellers så ved de jo ikke at de går over dine grænser. og det nytter ikke noget bare at gå. det er dit hus og dine regler.

min svoger har sagt ingen rygning og det bliver respekteret, og så er det også hos mig, fordi jeg ikke kan tåle røg.. så længere er den ikke.

man er nød til at sige noget og ikke gå fra selskabet, især under en fødselsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Så er det da bare at gå hen og sige: hov her må der ikke ryges og vise dem hvor de kan ryge. Er der brok, vil jeg bede dem gå et andet sted hen.

Anmeld

26. oktober 2013

B&J

C-Dog skriver:

Smid dem dog udenfor og ryge. Come on. Du er Mor. Opdrag de møgunger! Hvordan skal de ellers lære det? De lære intet af at du koger indvendigt.

det er nemlig det hun skal sige ud med dem det skal bestemt ikke gå ud over jer eller jeres barn eller jeres ting fordi de ryger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.