De pisser mig godt nok af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
12 svar
24 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Holder fødselsdag i dag for kærestens familie. Puha, vi har en lukket altan og der er 6 af dem der selvfølgelig ryger og finder det helt normalt at ryge derude ved barnevognen, madresser og en anden barnevogn jeg skulle sælge. og som min søn sover i. Åbner kun et lille vindue og lukker igen når de går og lader også døren til stuen stå åben. Og sagde til kæresten at jeg ikke gad ha de røg derude hvor min søn står og sover, han satte godt nok askebærgeret ude på trappen men det har de åbenbart rykket ind. Nu er jeg gået med hunden inden jeg koger over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Holder fødselsdag i dag for kærestens familie. Puha, vi har en lukket altan og der er 6 af dem der selvfølgelig ryger og finder det helt normalt at ryge derude ved barnevognen, madresser og en anden barnevogn jeg skulle sælge. og som min søn sover i. Åbner kun et lille vindue og lukker igen når de går og lader også døren til stuen stå åben. Og sagde til kæresten at jeg ikke gad ha de røg derude hvor min søn står og sover, han satte godt nok askebærgeret ude på trappen men det har de åbenbart rykket ind. Nu er jeg gået med hunden inden jeg koger over!

Nej hvor respektløst  

Anmeld

26. oktober 2013

kriknu

Anonym skriver:

Jeg tror jeg var kogt over i samme øjeblik de tog askebægeret ind, hold da op hvor respektløst! 

Du får lige et kram herhjemme fra, håber du overlever 

Men hvis jeg var dig tror jeg at jeg havde bedt min kæreste forklare dem det, eller selv gjort det... det er simpelthen respektløst

Anmeld

26. oktober 2013

Kløver

Jeg havde fortalt dem reglerne i MIT hjem

Anmeld

26. oktober 2013

C-Dog

Smid dem dog udenfor og ryge. Come on. Du er Mor. Opdrag de møgunger! Hvordan skal de ellers lære det? De lære intet af at du koger indvendigt.

Anmeld

26. oktober 2013

stjernehimmel

Jeg er selv ryger, der ryger HELT udenfor.... Jeg var GÅET helt i det røde felt.... Min familie ryger, og de ved at det er HELT ud når der skal pålses.... Selv min mor inden hun døde gik ud, hun forstod godt at rygning indenfor ik var ok...

Anmeld

26. oktober 2013

Mutti2B

Du kunne jo starte med at sige det til dem. De er ikke tankelæsere og desværre er det ikke alle der tænker over det.

Anmeld

26. oktober 2013

jydeinden

kender det alttt for godt.. her var det dog svigerforældrene som ikke ville respektere vores regler.. jeg havde været så generøs og sagt okay i må gerne ryge indenfor, men på betingelse af at i åbner vinduerne og ryger ud af dem.. det havde de sagt okay til.. men der gik ikke mere end en time så røg respekten, og da de tog hjem sagde jeg til min kæreste at næste gang sætter du dælme grænser, for stuen STANK i 14 dage efter

Anmeld

26. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

I stedet for at blive sur og og kog over så sig det til dem, eller flyt barnevognene...

Anmeld

26. oktober 2013

camilla10

her har vi ikke-ryger-skilt ved hoveddøren. det bliver respekteret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.