Anonym skriver:
Jeg var inde og kigge efter en ting.
For første gang, var jeg den første til at skrive på dette billige puslebord = først i køen.. Wee! (Plejer altid at se sådan noget forsent) 
Sælger oplyste mig dog hurtigt om at det var reserveret igennem anden salgsside, men ville skrive hvis køber havde fortrudt.
Kort tid efter skrev hun igen, at køber var sprunget fra, så det stadig var til salg, men først til mølle og at vi var meget velkomne til at komme og se det..
Jeg skriver tilbage at jeg desværre bor ret langt væk, men skal lige høre min far vedr. afhentning, da han muligvis skal op i hendes område søndag, og vil kunne tage det med.
Nogle timer senere, har jeg fået snakket med min far (der var flere ting der skulle planlægges, så det afhang af en højere enhed, næsten).. Og skrev så til hende, at han ville hente det søndag, og bad om en adresse.
Hun svarer tilbage at det er blevet reserveret til anden side, og hun vil give besked dagen efter, hvis det ikke blev afhentet alligevel..
Nu har jeg sovet på det, og er stadig irriteret over at jeg blev smidt bag i køen
Måske er det hormonerne, men synes virkelig det er dårlig service..
Havde jeg været sælger, havde jeg da skrevet til den anden køber, at der var en der kom først, men som lige skulle give besked vedr. afhentning. Også ville jeg skrive til den første køber (mig) at der var en anden interesseret, så jeg ville gerne bede om svar inden dagen var omme (eller klokkeslæt whatever).. Men da ikke BARE sælge, når den første havde skrevet at vedkommende var ved at undersøge afhentningsmuligheder... ??
Eller har jeg fuldstændig misforstået "Først til mølle"...
Iiiiiiiiiiiiiiiih 
Kan godt forstå den irretation, men synes faktisk det er fair nok, når sælger jo direkte har sagt det er først til mølle.... havde sælger ikke gjort opmærksom på dét, så ville jeg synes det var dårlig stil.