Kære bror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
12 svar
5 synes godt om
26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kære bror

Så mange ord, så mange følelser, så mange problemer med at få dem ud!

Jeg savner dig hele tiden, også selvom jeg får lov til at se dig en gang om ugen, er bare ikke nok! Jeg dør lidt indvendigt hver gang vi skal køre fra dig. Tanken om at du sidder tilbage i et lille rum, uden familie - uden din datter, gør så fucking ondt.

Jeg var ellers begyndt at vænne mig til det og så frem til november hvor du igen ville være ude hos os allesammen, men den fucking kommune skal endnu en gang ødelægge det for dig. Hvorfor kan de ikke forstå at du har brug for hjælp? Hvorfor vender de ryggen til dig gang på gang? Hele dit liv har du råbt på hjælp, håbede på der bare var en der kunne se det, men ingen så det før det var for sent. Nu er det for sent, men hvorfor kan de så ikke bare hjælpe dig så du kan komme på rette spor igen?

Det gør ondt på mig at du desværre ikke kan nå ud til jul. Den højtid jeg elsker er nu blevet til et helvede! Jeg glæder mig slet ikke. Kan ikke overskue julen og jeg burde endda glæde mig, jeg skal jo være mor til december, men kan slet ikke forstå at du ikke vil være der når det sker. Min højt elskede bror er der ikke når han for første gang skal være morbror.

Jeg mangler dig i min hverdag og jeg venter bare på den dag, hvor du bliver det igen. 

Kære bror - jeg elsker dig! 
Glæder mig til at se dig i næste uge

(havde brug for at komme ud med det et eller andet sted)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Kære bror

Jeg savner dig hele tiden, også selvom jeg får lov til at se dig en gang om ugen, er bare ikke nok! Jeg dør lidt indvendigt hver gang vi skal køre fra dig. Tanken om at du sidder tilbage i et lille rum, uden familie - uden din datter, gør så fucking ondt.

Jeg var ellers begyndt at vænne mig til det og så frem til november hvor du igen ville være ude hos os allesammen, men den fucking kommune skal endnu en gang ødelægge det for dig. Hvorfor kan de ikke forstå at du har brug for hjælp? Hvorfor vender de ryggen til dig gang på gang? Hele dit liv har du råbt på hjælp, håbede på der bare var en der kunne se det, men ingen så det før det var for sent. Nu er det for sent, men hvorfor kan de så ikke bare hjælpe dig så du kan komme på rette spor igen?

Det gør ondt på mig at du desværre ikke kan nå ud til jul. Den højtid jeg elsker er nu blevet til et helvede! Jeg glæder mig slet ikke. Kan ikke overskue julen og jeg burde endda glæde mig, jeg skal jo være mor til december, men kan slet ikke forstå at du ikke vil være der når det sker. Min højt elskede bror er der ikke når han for første gang skal være morbror.

Jeg mangler dig i min hverdag og jeg venter bare på den dag, hvor du bliver det igen. 

Meget flot oh rørende skrevet, faktisk i en sådan grad at du måske skulle vise ham det?
Må jeg spørger hvor du bror opholder sig?

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Meget flot oh rørende skrevet, faktisk i en sådan grad at du måske skulle vise ham det?
Må jeg spørger hvor du bror opholder sig?

Har overvejet det, men lige nu er der bare så mange andre ting i hans hoved at jeg er bange for at dette måske ville vælte læsset for ham.

Min bror er i fængsel

Anmeld

26. oktober 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Kære bror

Anmeld

26. oktober 2013

Sara.

Smukt skrevet

Anmeld

26. oktober 2013

Sijac

Anonym skriver:

Har overvejet det, men lige nu er der bare så mange andre ting i hans hoved at jeg er bange for at dette måske ville vælte læsset for ham.

Min bror er i fængsel

Det var også det jeg troede. Det kunne have været mig der havde skrevet dette indlæg, da min bror for nogle år tilbage sad i samme situation, vi kunne desværre bare ikke se ham særlig tit.

Kender til dine følelser, frustrationer, vrede og alt andet - humørsvingningerne, manglende forståelse osv.

Sender dig tænker og knus..

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Det var også det jeg troede. Det kunne have været mig der havde skrevet dette indlæg, da min bror for nogle år tilbage sad i samme situation, vi kunne desværre bare ikke se ham særlig tit.

Kender til dine følelser, frustrationer, vrede og alt andet - humørsvingningerne, manglende forståelse osv.

Sender dig tænker og knus..

Vi kan heldigvis se ham en gang om ugen i 3 timer, men det er så også en 4 timers køretur hver gang, men sådan er det desværre bare lige nu.

Det værste er når folk siger "jamen der er jo en grund til han sidder der" for ja, det kan godt være, men det ændre jo ikke på at det er min bror og mine følelser omkring det

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Smukt skrevet

Mange tak 

Anmeld

26. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Tak 

Anmeld

26. oktober 2013

Troldemommi

Jeg syntes du skal vise din bror hvad du har skrevet, så kan det være han ikke laver kriminalitet igen, fordi han så indser at det ikke kun er ham det går ud over når han laver noget som er knap så smart

må jeg spørge hvorfor du er så vred på kommunen? Det er da ikke dem der bestemmer hvor lang tid en kriminel skal være i fængsel det er da retvæsenet 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.